Heerlijk feestje gehad. Locatie was erg geschikt voor een feestje als deze; niet al te groot. De eerste paar uur stonden we er met hooguit 15 mensen, af en toe kwamen er wat knaapjes binnenlopen met bontkragen en petjes, maar het was niet de muziek die ze verwachtten dus ze waren direct weer weg

. Tegen half 1 werd het wel wat drukker, maar dat leken mij vooral veel locals. Desalniettemin me wel vermaakt met Edwinn, Jasper (een lopende TrackID/Shazam, iedere keer binnen 2 seconde.. niet normaal zeg

), Barry en zijn vriendin. HDHessel volgens mij ook nog wel even gesproken, al snapte ik er niet veel van wat hij zei en had ik geen idee met wie ik aan het praten was

Het geluid was goed, met name de lagere frequenties klonken heerlijk. Enerjay/Sixth Sense en Seszami opende met een mix van bekende en onbekendere oude hardtrance/style platen, waaronder Paranoid (DJ Scot Project Remix), The Hammer (Techno Mix), Acid Nightmare, Trance & Acid (Derb remix), On The Edge en Listen To Me Mama (DJ Scot Project remix). Om kwart voor 1 was het dan eindelijk tijd voor Ultraform, helaas begon hij niet zoals ik gehoopt had, maar bouwde hij zijn set rustig op met techno-achtige space platen, die mij iets te monotoon en langdradig waren. Het klonk verder wel allemaal prima, maar dit was natuurljk niet waarvoor ik naar Venlo was gekomen, naarmate de set vorderde werd het wel steeds beter, met o.a. de tracks die Edwinn hierboven noemt en zelfs ook wat unreleased spul als What's your Name en volgens mij ook Graven Holes From The Past. Het laatste half uur was waar ik voor gekomen was, namelijk die kippenvelplaten als Mistress of Darkness, I Feel, No Signs Of Life en I'm In Your Head

Daarna nog een klein stukje meegekregen van The Sixth Sense, die een paar platen met stevige basslines erin gooide. Toen was het voor mij wel mooi geweest, dus met de taxi terug naar de B&B.
Al met al een heerlijke avond gehad met heerlijke early en hardtrance. Diepe gated kicks en reverse basslines blijven onaantastbaar
