Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie: Kafee De Splinter, Dominicanenstraat 6 Venlo
Datum: 13 Oktober 2012
Tijd: 21:30 - 03:45

Line-up:
Ultraform (2 hours classics set)
The Sixth Sense
Enerjay
Seszami

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als Ultraform niet afsluit ben ik hier bij! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:woot:

Super vet! :woot: Ook echt een 2 uur classics set..! :love:
Moet even iets afzeggen van de avond, maar ik denk dat ik erbij ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is wel tegelijk met Hardclassics, niet dat ik daar heen ga, maar wel slechte timing gezien de early/hardtrance doelgroep nu niet bepaald een grote is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als Ultraform niet afsluit ben ik hier bij! :woot: :drool:

Time Table:
21.30-23.15 The Sixth Sense vs. Enerjay
23.15-00.45 Seszami
00.45-02.45 ULTRAFORM
02.45-03.45 The Sixth Sense vs. Enerjay
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nice, hopen dat ik het volhoud die avond. Waarschijnlijk iets van een hotelletje/b&b pakken, iemand uit die regio suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nice, hopen dat ik het volhoud die avond. Waarschijnlijk iets van een hotelletje/b&b pakken, iemand uit die regio suggesties?

In venlo is alles vrij prijzig qua hotels enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:19 
 

idd. pak een herberg of een tentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

Uiteraard aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 21:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zekerheidje! :D

edit: Ga met Edwinn, en nog 2, er heen en we weten nog niet of we B&B pakken of terugrijden maar er zit iig wel een hotel op loopafstand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aanwezig ^^ lekker op fiets afstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bed & Breakfast geregeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zin in! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zin in! :love:

zekers wel! :D

ook wel benieuwd naar Kafee De Splinter haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Lyst schreef:
Zin in! :love:

zekers wel! :D

ook wel benieuwd naar Kafee De Splinter haha


verwacht niet teveel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoe is het geluid daar? Rest maakt me niet zoveel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Hoe is het geluid daar? Rest maakt me niet zoveel uit :P


Goed te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij vertrekken rond 8uur en hopen 10uur daar te zijn. Heb er enorm veel zin in en hoop op lekker veel Overdose of Tracid Traxx platen naast al het geweld wat Ultraform al mee brengt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig! Hele vette set van Ultraform. Platen gehoord als S.Y.S. - Weiber, My Madness Says What I Must Do (Marcel Woods Remix), Can't Control (Shimono Remix), JamX - Warriors, Bend Over - Ein Guter Tag Zu Sterben etc. Dit was de TL van de laatste 20 minuutjes, vol gas erop. :worship:

Airfire Feat Talla 2XLC ‎- No Signs Of Life (The Anthem)
Baced! - Mistress Of Darkness
Ultraform - I Feel
Ultraform - I'm In Your Head
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad. Locatie was erg geschikt voor een feestje als deze; niet al te groot. De eerste paar uur stonden we er met hooguit 15 mensen, af en toe kwamen er wat knaapjes binnenlopen met bontkragen en petjes, maar het was niet de muziek die ze verwachtten dus ze waren direct weer weg xd. Tegen half 1 werd het wel wat drukker, maar dat leken mij vooral veel locals. Desalniettemin me wel vermaakt met Edwinn, Jasper (een lopende TrackID/Shazam, iedere keer binnen 2 seconde.. niet normaal zeg ^^ ), Barry en zijn vriendin. HDHessel volgens mij ook nog wel even gesproken, al snapte ik er niet veel van wat hij zei en had ik geen idee met wie ik aan het praten was xd Het geluid was goed, met name de lagere frequenties klonken heerlijk. Enerjay/Sixth Sense en Seszami opende met een mix van bekende en onbekendere oude hardtrance/style platen, waaronder Paranoid (DJ Scot Project Remix), The Hammer (Techno Mix), Acid Nightmare, Trance & Acid (Derb remix), On The Edge en Listen To Me Mama (DJ Scot Project remix). Om kwart voor 1 was het dan eindelijk tijd voor Ultraform, helaas begon hij niet zoals ik gehoopt had, maar bouwde hij zijn set rustig op met techno-achtige space platen, die mij iets te monotoon en langdradig waren. Het klonk verder wel allemaal prima, maar dit was natuurljk niet waarvoor ik naar Venlo was gekomen, naarmate de set vorderde werd het wel steeds beter, met o.a. de tracks die Edwinn hierboven noemt en zelfs ook wat unreleased spul als What's your Name en volgens mij ook Graven Holes From The Past. Het laatste half uur was waar ik voor gekomen was, namelijk die kippenvelplaten als Mistress of Darkness, I Feel, No Signs Of Life en I'm In Your Head :love: Daarna nog een klein stukje meegekregen van The Sixth Sense, die een paar platen met stevige basslines erin gooide. Toen was het voor mij wel mooi geweest, dus met de taxi terug naar de B&B.
Al met al een heerlijke avond gehad met heerlijke early en hardtrance. Diepe gated kicks en reverse basslines blijven onaantastbaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee ik was er niet haha kon helaas niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
What's your Name en volgens mij ook Graven Holes From The Past

Die heeft die niet gedraaid.. Kan ook niet, want de enige track die die niet op vinyl draaide was I Feel.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Nee ik was er niet haha kon helaas niet

Wie was het dan xd

Citaat:
Die heeft die niet gedraaid.. Kan ook niet, want de enige track die die niet op vinyl draaide was I Feel.. ^^

Hmm zal wel dan, heb niet opgelet of ie alles met vinyl heeft gedraaid, kan ook best zijn dat ik de tracks onderweg heb gehoord en ze daarom nog in mijn hoofd had zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qua platenkeuze zat het deze avond zeker goed! :D

Eigenlijk niet echt wat aan toe te voegen aan bovenstaande verhalen haha
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten