Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Archive - The Next Chapter
Datum: 23-09-2023
Tijd: 20:00-04:00
Locatie: Schouwburg, Venray
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://archive-events.nl/tickets/
Prijs:
Loyalty ticket: €15,00 (uitverkocht)
Phase 1 ticket: €19,85
Phase 2 ticket: €22,85
Final phase ticket: €25,85

Line-up:
Surprise Headliner
Jay Reeve
Jones
Solstice
Shockwave
Alleviate B2B Lost Melodies
Digesta
Winnaar DJ Contest
MC Renegade

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe Line-up voor een prima prijs! Daarnaast op fietsafstand :D Ticket binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jup, hier ook tickets binnen. Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 11:17 
 
Hardtraxx Elite

Dag er voor Ravechurch dus ik beslis het die ochtend wel of dat ik ga.
Prima line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dag er voor Ravechurch dus ik beslis het die ochtend wel of dat ik ga.
Prima line up!

Misschien als je contest wint maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier kan ik heen lopen, ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 09:02 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Hard4Us schreef:
Dag er voor Ravechurch dus ik beslis het die ochtend wel of dat ik ga.
Prima line up!

Misschien als je contest wint maatje


Dan gaan we hakken maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2023 19:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in een lekker euforisch avondje! Wie ga ik hier zien? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2023 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit was echt zo top :love: Alleen maar euforische muziek, zowel classics als nieuwer. En eindelijk Jay Reeve - Melodia live gehoord :loving: Ohja, en Solstice die opende met Wildstylez- R.U.S.H (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De socials zagen er goed uit. Was 't een beetje druk? En hoe was de ambiaaaance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 16:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De socials zagen er goed uit. Was 't een beetje druk? En hoe was de ambiaaaance?


Was genieten! Merkte dat het een zaal vol liefhebbers voor classics en euphoric harstyle was. Voor mij als artiest heel tof. Heb regelmatig op programma's gestaan dat voor 80% raw is, en dan merk je toch dat het publiek voor je vooral zit te wachten op een Warface / Act Of Rage / D-sturb oid die na je staat. Hier kon ik lekker m'n ding doen :)

Qua drukte was het gezellig druk. Denk dat het nog wat meer kon als ze de surprise headliner (Psyko Punkz) direct hadden kunnen promoten op de poster, maar had begrepen dat de organisatie daar z'n redenen voor had. Overigens een top organisatie met veel passie en liefde voor deze muziek! volgend jaar dikke aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 16:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Helemaal eens met Jay Reeve!
Een tof concept waarin wij ons heel comfortabel voelen om zowel hitjes, vergeten euforische platen die we zelf tof vinden als eigen tracks (nieuw en oud) te draaien. Volop liefhebbers in het publiek. :thumbsup:

Daarbij ook super gezellig in de zaal en hebben we na onze set nog even genoten in het publiek van de sets van Jones en Jay Reeve. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe avond gehad hier! :D Mijn vriendin was voor het eerst mee en heeft zich ook goed vermaakt deze avond. Prima geluid, leuke sets en gezellige sfeer, al kakte de sfeer wel na 12 uur een beetje in doordat het wat rustiger werd en er ook wat vaag volk terecht was gekomen. Daarnaast was ik vanaf toen ook beetje aan het inkakken mede omdat ik nog herstellende was van een griepje :P

Solstice draaide oa R.U.S.H., This Is Not en platen van hem als Wherever You Are, Tears In Rain en Wake Me Up die ik al even niet meer had gehoord. Jay Reeve was ook heerlijk en ook goed vermaakt op Alleviate vs Lost Melodies en Shockwave. De nieuwe Dutch Master tijdens Shockwave was ook een leuke maar vooral onverwachte verrassing. Had die gast nog nooit ergens op het podium gezien :lol: Wel Recalled To Life gedraaid, dus top :D Alleen de set van Jones viel lichtelijk tegen, vooral erg wisselvallig en vooral in de 2e helft wat platen die echt niet hadden gehoeven voor mij.
Psyko Punkz als headliner was tof met in het begin ook echt oude platen van hem. Alleen ben je die vocals op gegeven moment beu, zeker als hij die zelf mee gaat zingen haha. De pijp was ook leeg dus halverwege zijn set weer richting huis gegaan.

Volgende editie ben ik er zeker weer bij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch wel iets om in de gaten te houden. Het concept en de line-up zijn al erg sterk, en met de verhalen en filmpjes ziet het er erg leuk uit! Benieuwd naar een volgende editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit hier nog veel meer potentie in, qua aanpak / aankondiging / socials / groei etc. Laten we hopen dat dit alleen maar doorzet in de toekomst. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten