Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Op een donkere duistere avond in de altijd koude december maand zijn er een aantal weekend-monteurs keihard aan het klussen in de garage van Bass-D. Deze weekend monteurs, die deel uitmaken van het team ANWB, hebben de verantwoordelijkheid gekregen om de juiste tracks in elkaar te sleutelen en memorabele files te creëren.

Team ANWB, onder leiding van Bass-D, stelt op 7 december 2013 zijn garage open en laat alleen de echte liefhebbers kennis maken met zijn werkplaats waar chaos en improvisatie de noodzakelijke ingrediënten van de avond zijn. Met de welbekende hardcore sounds en freestyle skills zorgt ANWB voor een onvergetelijke avond in Harders Plaza. Benieuwd wie deze sleutelfiguren van team ANWB zijn op 7 december? Check ze hieronder.

DJ Bass-D (special)
DJ The Viper
Re-Style
Nosferatu [Enzyme]
Outsiders
Raoul DKC
Hosted by MC Justice

Verklaar jezelf total loss op 7 december en zorg dat jij erbij bent! Tickets zijn voor slechts €12,- verkrijgbaar bij 1 van de 450 Primera Stores of online op http://www.hardersplaza.com.
https://www.facebook.com/events/171509566382916/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat weer een heel vet feestje worden!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat inderdaad een hele beste worden! Vol gas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

Wie gaan hier allemaal heen?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten