Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stampen voor het goede doel en dat in de bovenzaal van Luxor Live te Arnhem! De opbrengst komt geheel ten goede aan Stichting ALS Nederland

Line-up:
A-Lusion
Scope DJ
Audiofreq
The Anarchist
Instant Frequency
Raice
D-Passion
.....

Luxor Live
Willemsplein 10
6811 KB Arnhem

Tijd:
22:00 - 04:00

Entree: (vvk zal nog moeten starten)
€ 10,- voorverkoop
€ 12,50 deurverkoop

Minimumleeftijd:
16+

More info soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:47 
 

Lekker dichtbij, goed geluid ook daar. Waarschijnlijk wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De bovenzaal? Daar bedoel je toch wel de grote zaal mee toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
De bovenzaal? Daar bedoel je toch wel de grote zaal mee toch? ;)


Nope! MBFH zal op 22 september nog een hardstyle event gaan organiseren en dit keer wel in de grote zaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke thnx voor de info! Maar is dat niet te regelen dan? De grote zaal is al niet heeeel groot, dan is de bovenzaal toch zo uitverkocht met die line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Oke thnx voor de info! Maar is dat niet te regelen dan? De grote zaal is al niet heeeel groot, dan is de bovenzaal toch zo uitverkocht met die line-up?


Jep, maar we (Luxor Live) heeft destijds een deal gemaakt met MBFH waardoor het voor andere organisaties onmogelijk wordt hardstyle events in de grote zaal te organiseren! Dus dan is de enige optie de gezellige en knusse bovenzaal! Valt trouwens ook een goed feestje te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooh lekker dan :/ Maargoed als er gewoon de normale hoeveelheid mensen wordt binnen gelaten dan wordt t vast een mooi feestje inderdaad :) Goed idee om t zo aan te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ooh lekker dan :/ Maargoed als er gewoon de normale hoeveelheid mensen wordt binnen gelaten dan wordt t vast een mooi feestje inderdaad :) Goed idee om t zo aan te pakken :)


Luxor is heel erg streng op hoeveelheid mensen toe laten, het maximum voor de bovenzaal zal 125/130 bezoekers zijn, en de grote zaal rond de 750! Overigens komt MBFH ook met iets diks, binnenkort ook bekend! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesletje92 schreef:
hurricane schreef:
Ooh lekker dan :/ Maargoed als er gewoon de normale hoeveelheid mensen wordt binnen gelaten dan wordt t vast een mooi feestje inderdaad :) Goed idee om t zo aan te pakken :)


Luxor is heel erg streng op hoeveelheid mensen toe laten, het maximum voor de bovenzaal zal 125/130 bezoekers zijn, en de grote zaal rond de 750! Overigens komt MBFH ook met iets diks, binnenkort ook bekend! :)

Dat vind ik niet zo erg, eerder bij The Level werd je echt samengeperst zo druk was het.. >.< Neem aan dat de dj's mee willen werken zonder kosten? Anders wordt t erg lastig om een leuk bedrag voor ALS te vergaren ;)
Nog bedankt voor de inside info :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wesletje92 schreef:
hurricane schreef:
Ooh lekker dan :/ Maargoed als er gewoon de normale hoeveelheid mensen wordt binnen gelaten dan wordt t vast een mooi feestje inderdaad :) Goed idee om t zo aan te pakken :)


Luxor is heel erg streng op hoeveelheid mensen toe laten, het maximum voor de bovenzaal zal 125/130 bezoekers zijn, en de grote zaal rond de 750! Overigens komt MBFH ook met iets diks, binnenkort ook bekend! :)

Dat vind ik niet zo erg, eerder bij The Level werd je echt samengeperst zo druk was het.. >.< Neem aan dat de dj's mee willen werken zonder kosten? Anders wordt t erg lastig om een leuk bedrag voor ALS te vergaren ;)
Nog bedankt voor de inside info :cool:


Met alle respect The Level ging gewoon uit op het geld tijdens de Revelations feesten, over artiesten ed. heb ik geen inzicht dat is allemaal vanuit anderen gegaan! :) Denk dat deze organisatie daar goed over na heeft gedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook wel dat daar goed over is nagedacht. De line-up is iig goed dus daar zal het zeker niet aan liggen :) benieuwd hoe de kaartverkoop zal gaan ivm de beperkte cappaciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 02:11 
 

hurricane schreef:
The Level

Van dat geluid daar ben je binnen 2 jaar doof, o zo schel en hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inmiddels zijn de kaarten online gegaan & te vinden op http://www.luxorlive.nl :)
Let op: wees er snel bij, dit feest zal in de bovenzaal plaatsvinden dus er zal een gelimiteerd aantal kaarten beschikbaar zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

goed doel! :thumbup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe naam toegevoegd aan de line-up: D-Passion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed nieuws! Meer ruimte :cool:

Citaat:
Club Luxor Live decided they want to move this fridays benefit event ALS we hardstyle draaien -> Good thing, we'll take over the big room of Luxor on the 14th of December. All DJs made it possible to keep this date free in their agenda. Big up!! We are going to make this a night to remember. Another good thing, it's not sold out anymore now because of increased capacity. So support the ALS foundation, get your ticket and go crazy with us on the 14th of December!! BAM


Bron: http://www.facebook.com/#!/alusion
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten