Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag 13 april 2013
22:00 - 04:00
De Lange Horst Site indoor
Horst

Prijzen

Voorverkoop: € 7 ,50
Deurverkoop: € 12 ,50




Zaal 1 : Hardtyle/Hardcore

Re-volt
Thera
Titan
Terminal & Vavaculo
The Wishmaster

Zaal 2 : Early hardcore/Industrial hardcore

Sequence & Ominous
Tango & Cash
Luke V
El-V & Tip
Mindustries
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaaaaanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 minuutjes met de fiets dit. En kom er standaard 2x in de week.
Even afwachten verder, als er meerdere gaan dan ben ik ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:03 
 

Wordt lastig, Thera gaat ook Live op Inception.....

Ik zal eens een gok doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Wordt lastig, Thera gaat ook Live op Inception.....

Ik zal eens een gok doen :P

Oja wilde ook naar Inception :P . Als jij toch naar Inception gaat en weer chauffeur wil spelen, ga ik wel met je mee. Anders ben ik hier aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die ze niet kennen, Mindustries zijn bazen en The Wishmaster bovengemiddelde mainstream. Zal er alleen niet zelf bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:56 
 

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
Wordt lastig, Thera gaat ook Live op Inception.....

Ik zal eens een gok doen :P

Oja wilde ook naar Inception :P . Als jij toch naar Inception gaat en weer chauffeur wil spelen, ga ik wel met je mee. Anders ben ik hier aanwezig :)

Dat wordt even goed overleggen met de almachtige zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beslissing genomen, aanwezig :)
2 minuutjes met de fiets :D maar toch met de voet denk ik... in dat steegje kan je fiets best wel eens gestolen worden....
Vind het wel raar btw dat er 2 zalen zijn, achter heb je dan wel een vrij grote zaal, maar het café zelf is veel te klein om daar artiesten te laten optreden imo :P
Maarja we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable bekend :)

Zaal
21:00 22:00 (local hero)
22:00 23:00 Re-Volt
23:00 0:00 Titan
0:00 1:00 Thera
1:00 2:00 Terminal &­ Vavaculo
2:00 3:00 The Wishmaster
3:00 4:00 Mindustries

Café
21:00 23:00 Luke V
23:00 0:30 El-V &­ tip
0:30 2:00 Tango &­ Cash
2:00 3:30 Sequence &­ Ominous

Als het aan mij ligt iig tot 1 uur in de zaal. Daarna kijk ik wel wat koekje en Tom gaan doen :P . Maar ik zou ook wel wat INDUSTRIAL Hardcore (speciaal voor koek en Hessel) willen zien zoals Mindustries.
Wordt mn eerste feest dit, erg veel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:55 
 

Hardcore?

HARDCORE?

GAST, SPOEL JE MOND!!!!

Dat is muziek voor in de oren.... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Hardcore?

HARDCORE?

GAST, SPOEL JE MOND!!!!

Dat is muziek voor in de oren.... ^^

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
Hardcore?

HARDCORE?

GAST, SPOEL JE MOND!!!!

Dat is muziek voor in de oren.... ^^

:huh:


Mindustries is Industrial ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:48 
 

hdhessel schreef:
SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
Hardcore?

HARDCORE?

GAST, SPOEL JE MOND!!!!

Dat is muziek voor in de oren.... ^^

:huh:


Mindustries is Industrial ^^


Industrial in Horst! :worship: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt geweldige avond en nacht gehad. :loving:
Maarja ik ben niks gewend dus vind het al heel snel leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel een leuk feestje :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten