Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Afbeelding

https://www.facebook.com/events/1426617287567398/

Tijd: 08:00 - ???

Lose Your Mind:
Citaat:
"Laat je beste After foto's achter op onze FB dan verwerken wij dit in een geniale poster! Elke dag om 19:00 uur worden de foto's bijgezet in de uiteindelijke poster! Deze poster delen we uit op 1 januari!

Door je foto/foto's te posten geef je Lose Your Mind toestemming om deze te verwerken in de poster danwel boekwerk!

Vanaf hoe laat gaan we afteren? Ja, we gaan vanaf 8 uur afteren!

Oja ik hoop ook dat de eigenaar van de hond met 1 oog komt! Dennis Van Der Zanden en zijn trouwe kameraden Mike Van de Camp! Laten we dit met z'n allen hopen!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha leuk idee van die poster! :D

Er is nu ook een privegroep op facebook ivm dat die ene facebook openbaar was en je familie het ook kon zien! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

afteren na Freaqshow :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag er lachgas mee naar binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop gewoon dat er een automaat met lachgas staat haha :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 00:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit lijkt me echt fucking baas :P Maar helaas kom ik dan net ergens in Groningen de kroeg uitrollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die foto's die voorbij komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu al feest van het jaar, alleen al doordat mensen hierdoor nu echt zonder ook maar enige schaamte de meest bizarre foto's online gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nu al feest van het jaar, alleen al doordat mensen hierdoor nu echt zonder ook maar enige schaamte de meest bizarre foto's online gooien.


xd Eigenlijk zou ik alle foto's uit die besloten groep moeten opslaan en een site maken waar ze allemaal opkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 21:07 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten