Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat: donderdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 18:16 
 
Hardtraxxer

500 man moet je toch wel bij elkaar kunnen krijgen (weet niet exact hoeveel er in gaan daar)? Zeker met deze line-up en prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn zoveel andere feesten gaande en voor mijn gevoel begonnen ze best laat met de marketing hiervoor. Dus heel gek is het niet denk ik :P Had hier best bij willen zijn maar omdat zover weg, zo laat weer en nog zat andere feesten op de planning staan, wordt dit hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekende hype hiervoor :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Omdat: donderdag?

Denk dit ja. Mag het wel ADE zijn. Is natuurlijk nog geen garantie dat iedereen en z'n moeder een dag extra vrij nemen of kunnen krijgen. Vooral als je eigenlijk al een ander evenement tijdens het ADE wil pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 23:41 
 
Hardtraxxer

Ik roep het al langer, maar er is sprake van een afnemende vraag naar hardstylefeesten. Dit zal met allerlei factoren te maken hebben, maar de laatste jaren verkopen meer evenementen niet meer uit en aantal organisaties hebben moeten reorganiseren of zijn gestopt. De bijzondere feesten verkopen nog wel uit, maar steeds meer ook niet. Rond ADE is het helemaal lastig lijkt mij, want de keuze is reuze ;)
Wel een toffe locatie zo te zien. Voor de mensen die gaan, veel plezier vanavond. Ik ben benieuwd hoe het was
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 08:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Defqon, Qlimax en Qapital verkopen elk jaar sneller uit.
Shockerz is opkomend en verkoopt steeds uit.
Supremacy verkoopt uit en is (redelijk) nieuw.

Valt reuze mee. Als je maar een interessant genoeg feest organiseert of een gevestigde naam hebt voor goede feesten verkoopt het vanzelf uit. De concepten die omgegooid worden verkopen inderdaad niet meer uit, maar sommige dingen (zoals classics uiteindelijk waarschijnlijk) verwateren gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:02 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Defqon, Qlimax en Qapital verkopen elk jaar sneller uit.
Shockerz is opkomend en verkoopt steeds uit.
Supremacy verkoopt uit en is (redelijk) nieuw.

Valt reuze mee. Als je maar een interessant genoeg feest organiseert of een gevestigde naam hebt voor goede feesten verkoopt het vanzelf uit. De concepten die omgegooid worden verkopen inderdaad niet meer uit, maar sommige dingen (zoals classics uiteindelijk waarschijnlijk) verwateren gewoon.


Vergeet Intents niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:06 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje gehad. Goede platen gehoord. Geen enkel kut setje meegemaakt.
Zo uit mijn hoofd zag het er qua volgorde zo uit:
- Andy Svge
- B-Fronliner
- DBSTF
- Hardriver
- Frequencerz en Phuture noize
- B-Front LIVE
- Ran-D en Rejecta
- Adaro en Requiem
- Roughstate alliance (Die afsloten met G4H - Military :love:)

Op zich leuke locatie, alleen kun je zien dat het niet voor dit soort evenementen is bedoeld. Lange wachtrijen bij de toiletten waren op een gegeven moment wel vervelend. Gelukkig op de begane grond een toilet gevonden die niet zo druk was. Geluid was rete strak. Tering wat klonk dat daar lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Nieuwe act toegevoegd; B-Frontliner

Dit was dus niet waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, heb er filmpjes van gezien. Stonden geloof ik als tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een goed feest, stond redelijk vol. Goed geluid. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel lekkere setjes gehoord! Vooral bij de setjes van Phuture Noize (met Frequencerz) en B-Front Beyond Reality live enorm genoten. Geluid was echt heel strak en vond het podium er ook prima uit zien!

Wel een minpunt: niks te eten, kreeg het daardoor na 4 uur wel zwaar
En werd nog misselijk van die gasten met mondkapjes op het podium, die letterlijk alles uit de maat deden :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:25 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Wel een minpunt: niks te eten, kreeg het daardoor na 4 uur wel zwaar


Dit. Ik kan mij niet eens voorstellen dat organisatoren dit nog doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
PEPii schreef:
Wel een minpunt: niks te eten, kreeg het daardoor na 4 uur wel zwaar


Dit. Ik kan mij niet eens voorstellen dat organisatoren dit nog doen.


Ja ik snap het niet, want mensen die geen drugs doen worden hierdoor bijna aangemoedigd om drugs te gebruiken. Ik had na een tijdje echt wat eten nodig om energie te krijgen, dat kreeg ik niet meer uit een Energydrankje of een biertje. Maar aan de andere kant, hoeveel man zou er gebruik maken van wat eten op zo'n feest? Dat is natuurlijk de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:48 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
wolbie schreef:
PEPii schreef:
Wel een minpunt: niks te eten, kreeg het daardoor na 4 uur wel zwaar


Dit. Ik kan mij niet eens voorstellen dat organisatoren dit nog doen.


Ja ik snap het niet, want mensen die geen drugs doen worden hierdoor bijna aangemoedigd om drugs te gebruiken. Ik had na een tijdje echt wat eten nodig om energie te krijgen, dat kreeg ik niet meer uit een Energydrankje of een biertje. Maar aan de andere kant, hoeveel man zou er gebruik maken van wat eten op zo'n feest? Dat is natuurlijk de vraag.


Snap dat het niet zo lucratief is op kleine feesten. Maar je ziet wel een op die kleine feesten, dat je op zijn minst ergens een tosti kan halen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Snap dat het niet zo lucratief is op kleine feesten. Maar je ziet wel een op die kleine feesten, dat je op zijn minst ergens een tosti kan halen ofzo.


Jaa al was het maar een tosti oid, het had me enorm geholpen. Zag beveiligers wel met een soort tosti lopen, dus had gevraagd waar je iets kon halen, maar dat was natuurlijk alleen voor het personeel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Veel lekkere setjes gehoord! Vooral bij de setjes van Phuture Noize (met Frequencerz) en B-Front Beyond Reality live enorm genoten. Geluid was echt heel strak en vond het podium er ook prima uit zien!

Wel een minpunt: niks te eten, kreeg het daardoor na 4 uur wel zwaar
En werd nog misselijk van die gasten met mondkapjes op het podium, die letterlijk alles uit de maat deden :sick:


Het niet aanwezig zijn van eten + pinnen aan de bar zorgde er voor dat ik vanaf een uur of drie echt zo dronken als een tientje was. Had inderdaad wel een tosti kunnen gebruiken op dat feest.

Voor de rest was alles dikke prima. Enige minpunten waren de rookmachine (waardoor er echt een dikke myst bleef hangen) en de warmte in de zaal.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten