Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:21 
 

Afbeelding

Addicted IV - We Live For The Harder Stylez
https://www.facebook.com/addictedhardstyleevent

Locatie:
Groene Engel te Oss

Line-up:
DJ Nazale :thumbsup: https://www.facebook.com/DjNazale
Digital Punk https://www.facebook.com/djdigitalpunk
Ran-D https://www.facebook.com/djrandofficial
E-force https://www.facebook.com/eforcenl
MC Axys https://www.facebook.com/pages/MC-Axys/153727771375165

Tijd:
22:00-03:00



Alweer de 4e editie. Vorige jaren hebben o.a. Adaro, Headhunterz, Noisecontrollers, B-Front, Psyko Punkz en In-Phase hier de tent op z'n kop gezet. Dit keer net zo goed een knallende editie met drie headliners! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig vanaf minuut 1. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:54 
 

_theon_ schreef:
Aanwezig vanaf minuut 1. :)

Nice, spreek me effe aan! Ik weet niet meer precies wie je bent, als ik je al eerder heb gesproken. :D

Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:25 
 

_theon_ schreef:
Aanwezig vanaf minuut 1. :)


+1, vond het vorig jaar niet echt een geslaagd feestje maar met deze line-up wil ik nog wel eens proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
_theon_ schreef:
Aanwezig vanaf minuut 1. :)

Nice, spreek me effe aan! Ik weet niet meer precies wie je bent, als ik je al eerder heb gesproken. :D

Gezellig!

We hebben elkaar nog nooit gesproken maar zal het zeker doen na je set. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 16:24 
 

Zoooo morgen gaan we aan de slag hierzo! Erg veel zin in. Zin om een funky setje neer te zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 00:38 
 

Zo! Dit was vet. Avond geopend met wat oudere platen! Heb t vrij vrolijk gehouden. In willekeurige volgorde zijn dit mijn gedraaide tracks:
Tuneboy - tell me About it
Headhunterz - rock civilisation
Headhunterz - reloaded pt 2
Authentic - universe
Tatanka - wtdg
Scope dj - wave pattern
BB - make it loud(headhunterz remix)
Wildstylez - phantom beat
Star creatorz - kill zone (hunter remix)
Builder - my life is just a demo
Hardwell ft syro - never say goodbye (wildstylez remix)
Geck-o - we dance to the beat
Geck-o - soul train
Audiofreq - pressure
TNT - contrast

Dit was t zo ongeveer wel! Ran-D daarna ook echt een dikke set gebouwd. Ging harder dan normaal! Eforce viel wat tegen, en digital punk heb ik niet zo meegemaakt.

Wel weer goed geregeld feestje! Al was t warm, maar dat is de locatie.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten