Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:27 
 
Hardtraxxer

ACTIVATED “The Dark Side ”

Artist TBA 01/07/2013

1st Floor : Hardstyle - Rawstyle

2nd Floor : Hardcore

3rd Floor : Frenchcore

05 Oktober 2013 zal de 3de editie plaatsvinden van ACTIVATED en komt voor de 3de keer een selecte groep muziekliefhebbers bij elkaar in Kerkrade. De MIXX zal deze nacht omgetoverd worden tot een ware stamptempel.

Iedereen die Hardstyle-Rawstyle, Hardcore en Frenchcore een warm hart toedraagt is van harte welkom om te laten zien hoe wij Limbo's voor de derde keer het stadion laten trillen op haar grondvesten.

Voor deze vervolg editie zal ACTIVATED dan ook werkelijk alles uit de kast trekken om er weer een onvergetelijke 3de editie van te maken.

MORE INFO SOON !!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Tot nu toe nog geen editie gemist. Natuurlijk de derde keer weer aanwezig! ^^
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten