Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Line Up

Summer Stage

Above & Beyond
Armin Van Buuren
Deorro presents Panda Funk ft. Dirty Audio
Dimitri Vangelis & Wyman
Firebeatz
W&W
Yellow Claw
Abel Ramos
Brian Cross
Gomad & Monster
Jose AM
Sandro vs The River vs Evangelos

Winter Stage

Deep Dish
Joris Voorn
Joseph Capriati
Marco Carola
Matador
Maya Jane Coles
Tale of Us
Luke Garcia

Stardust Area

Chris Liebing
Julian Jeweil
Modeselektor
Paco Osuna
Røhäd
Victor Santana
Adrian Rodd vs Nöle

Oro Viejo Area

Dj Nano
Abel Ramos

Bass Experience

Zomboy
Dub Elements
Julien Leik

Extreme Camp Area

Activator
Bass Modulators
Brennan Heart
Code Black
Da Tweekaz
Dacompazz
Dany BPM
E-Force
Evil Activities LIVE
Gunz for Hire
Javi Boss
Kursez
Dj Mad Dog vs Art Of Fighters
Phuture Noize
Radical Redemption LIVE
Ran-D
Regain
Stereocode
System Of Loudness
The Beast Project LIVE
Unresolved
Warface
Wasted Mind

Hosted by:
MC Ruffian
MC Tha Watcher

Tijd: 18.00 - 9.00*
Locatie: Madrid, Spain
Leeftijd: 18+
Tickets: http://www.ticketmaster.es/nav/es/music ... mer&t=fast

Bron: Disorder Spain facebook https://www.facebook.com/disorderspain
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:04 
 

Beetje ver weg maar waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die een bus wilt inleggen voor dit geweldige feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VIP Combi kaarten binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SUPER GRAPPIG. JAJA ik ga ook zeker !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:01 
 

Gezellig jonguh, Hardtraxx meeting tijdens Armin lings vooraan bij de stage?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
lings

Tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:41 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
sandervanbruggen schreef:
lings

Tering.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
sandervanbruggen schreef:
lings

Tering.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:52 
 

Ik heb dyslexie, dus ik mag zulke foute maken ja. Nee gewoon te snel getypet en dan gaat er nog al eens iets mis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 01:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niet zo lingk doen tegen elkaar. hahahaha :lol: :beer: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie de lingk niet tussen dit feest en deze reacties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JSB schreef:
Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P

Ik ben een Nederlander, en ik geef je één tip mee.....maak alsjeblieft geen gebruik van Google Translate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:56 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
JSB schreef:
Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P

Ik ben een Helmonder, en ik geef je één tip mee..... een stereo, bankstel en kratje pils in de voortuin is een stuk goedkoper


huh, wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Winter festival in Juli?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

stefan_helmond schreef:
JSB schreef:
Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P

Ik ben een Nederlander, en ik geef je één tip mee.....maak alsjeblieft geen gebruik van Google Translate.


Ja stomme man, ik weet dat ik geen goed Nederlands heb, maar...ik heb veel zin om je Spaans zien te spreken of schrijven.

Ik ben Nederlands aan het leren en ik schrijf met geen Google Translator...Dus RESPECT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JSB schreef:
stefan_helmond schreef:
JSB schreef:
Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P

Ik ben een Nederlander, en ik geef je één tip mee.....maak alsjeblieft geen gebruik van Google Translate.


Ja stomme man, ik weet dat ik geen goed Nederlands heb, maar...ik heb veel zin om je Spaans zien te spreken of schrijven.

Ik ben Nederlands aan het leren en ik schrijf met geen Google Translator...Dus RESPECT!


respect ouwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 18:28 
 
Hardtraxxer

stomme man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JSB schreef:
stefan_helmond schreef:
JSB schreef:
Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P

Ik ben een Nederlander, en ik geef je één tip mee.....maak alsjeblieft geen gebruik van Google Translate.


Ja stomme man, ik weet dat ik geen goed Nederlands heb, maar...ik heb veel zin om je Spaans zien te spreken of schrijven.

Ik ben Nederlands aan het leren en ik schrijf met geen Google Translator...Dus RESPECT!

Dos cervezas por favor. Elke Spanjaard heeft een snor....dos cervezas por favor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha jsb is een baas en de rest is kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JSB schreef:
stefan_helmond schreef:
JSB schreef:
Ik ben Spanjard en deze feest gaat zijn het beste in Spanje! Komt Maar! :P

Ik ben een Nederlander, en ik geef je één tip mee.....maak alsjeblieft geen gebruik van Google Translate.


Ja stomme man, ik weet dat ik geen goed Nederlands heb, maar...ik heb veel zin om je Spaans zien te spreken of schrijven.

Ik ben Nederlands aan het leren en ik schrijf met geen Google Translator...Dus RESPECT!

La guente esta muy loca

en je Nederlands is beter dan dat van Sander.. Adios amigo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 22:06 
 
Hardtraxx Newbie

Updated!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten