Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer thuis!

Was leuk feestje, maar werd wel zeer matig gedraaid helaas. Alleen Adaro durfde (zelfs als opener) een beetje variatie d'r in te gooien en Alpha Twins deden 't zelfde (doen ze gelukkig bijna alleen maar). E-Force & Ran-D waren helaas veels te standaard en erg saai. De beuk werd er niet echt in gegooid, dat had ik toch wel een beetje verwacht na de A2 label night in Rotterdam.. Maarja, was wel gezellig gelukkig en heb me ondanks dat best vermaakt :)

Mooie club trouwens Zak, was de eerste keer voor mij hier! Dat papiertje wat je krijgt voor je drankje vind ik alleen vrij nutteloos..

Radical Redemption, Tartaros, Ran-D en Adaro nog gesproken, waarvan laatste 2 tijdens de hele set van E-Force :P . Maarja, was goede sfeer, veel bekenden en heb me vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, dat was me t nachtje wel! Wat een sfeer,wat een sets :thumbsup: .
Ben t wel eens dat adaro en alpha2 de mannen van de avond waren! en dat in t begin.
Gunz for hire was ook weer een heerlijke act. Genoten heb ik zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Radical Redemption, Tartaros, Ran-D en Adaro nog gesproken, waarvan laatste 2 tijdens de hele set van E-Force :P . Maarja, was goede sfeer, veel bekenden en heb me vermaakt!


Idd, die nieuwe "bootleg" van adaro dan! Helaas zou die (waarschijnlijk) niet uitkomen zoals die me zelf zij.
Wat een track! kippenvel overal :love:
Wie heeft m gefilmt trouwens? hij werd deze avond zelfs 2x gedraait, door adaro en e-force
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 09:38 
 
Hardtraxx Elite

SiweZ schreef:
G1LL schreef:
Radical Redemption, Tartaros, Ran-D en Adaro nog gesproken, waarvan laatste 2 tijdens de hele set van E-Force :P . Maarja, was goede sfeer, veel bekenden en heb me vermaakt!


Idd, die nieuwe "bootleg" van adaro dan! Helaas zou die (waarschijnlijk) niet uitkomen zoals die me zelf zij.
Wat een track! kippenvel overal :love:
Wie heeft m gefilmt trouwens? hij werd deze avond zelfs 2x gedraait, door adaro en e-force


Alsjeblieft, ik zie het je nu twee keer doen: zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah sorry... nu je t zegt, inderdaad :x niet alles is allemaal even helder meer op dit tijdstip...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Elite

SiweZ schreef:
Hahah sorry... nu je t zegt, inderdaad :x niet alles is allemaal even helder meer op dit tijdstip...


Kan gebeuren, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
SiweZ schreef:
G1LL schreef:
Radical Redemption, Tartaros, Ran-D en Adaro nog gesproken, waarvan laatste 2 tijdens de hele set van E-Force :P . Maarja, was goede sfeer, veel bekenden en heb me vermaakt!


Idd, die nieuwe "bootleg" van adaro dan! Helaas zou die (waarschijnlijk) niet uitkomen zoals die me zelf zij.
Wat een track! kippenvel overal :love:
Wie heeft m gefilmt trouwens? hij werd deze avond zelfs 2x gedraait, door adaro en e-force


Alsjeblieft, ik zie het je nu twee keer doen: zei


Maar 'gefilmt' en 'gedraait' heb je even gemist? Erg scherp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:10 
 
Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
Maar 'gefilmt' en 'gedraait' heb je even gemist? Erg scherp!


Daar heb ik jou toch voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aah jongens, gaan we nu overal op letten... >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
hoebedoelje schreef:
Maar 'gefilmt' en 'gedraait' heb je even gemist? Erg scherp!


Daar heb ik jou toch voor!


Je poging is duidelijk, maar nogal mislukt. ^^

SiweZ schreef:
Aah jongens, gaan we nu overal op letten... >.< xd


Nee joh, maar wanneer je zo trots bent een ander te kunnen verbeteren; doe dat dan ook goed. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit een forum Nederlands of een feest forum?;)

On topic: Super vermaakt gister. Er werd inderdaad niet heel super gedraaid, maar vond het prima te doen. En alle bekenden maakten het tot een super gezellige nacht. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nogal druk en paar platen vaker als 1x gehoord.
Tikte G1LL ook nog aan en gaf m compliment over ze shirt, maar die wou nix van me weten haha
Ober t algemeen leuk feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feestje gehad :worship:
Supervette tent! Wel was het erg warm in de zaal.
Adaro en Alpha2 draaiden echt een bazenset, pounding senses remix kwam nog langs :$
De nieuwe track van Adaro ging ook keihard en wat doen bitch, attention en The resistance het heerlijk live :bomb:
Geluid was top! Aan het einde van de set van Ran-d was het geluid gruwelijk hard :bomb:
Hierna ging het volume omlaag. Had wel meer van de set van E-Force verwacht, mixte wat langzamer dan gedacht en qua platenkeuze kon het ook wel wat harder. G4H had ik al live gezien dus was niet zo erg boeiend meer, maar the resistance maakte het goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een super gezellige avond onder gezelschap van o.a. NelisNils en G1LL. Ik heb jou trouwens ook nog gesproken SiweZ, je ging goed hard los :thumbsup: !

Al met al werd er lekker gedraait, en de geluidsinstallatie is er echt op vooruit gegaan. Complimentjes voor Zak daarvoor :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Super feest! Was mn eerste keer in Zak en zeker voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
Nogal druk en paar platen vaker als 1x gehoord.
Tikte G1LL ook nog aan en gaf m compliment over ze shirt, maar die wou nix van me weten haha
Ober t algemeen leuk feestje!


Haha, ze tikken me wel vaker aan. Als ze willen praten gaan ze wel naar m'n oor, dat deed jij niet :P . Volgende keer dan maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Nogal druk en paar platen vaker als 1x gehoord.
Tikte G1LL ook nog aan en gaf m compliment over ze shirt, maar die wou nix van me weten haha
Ober t algemeen leuk feestje!


Haha, ze tikken me wel vaker aan. Als ze willen praten gaan ze wel naar m'n oor, dat deed jij niet :P . Volgende keer dan maar ;)




Je moet Gill knuffelen, werkt altijd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:23 
 
Hardtraxxer

Heerlijke avond gehad! Geluidsysteem in Zak is zeker goedgekeurd alleen had het idee dat het geluid wel wat zachter ging na Ran-D (dus tijdens E-force). Was een super gezellige avond met veel bekenden zoals G1LL, Nelisnils & Squit. Het was druk maar ook niet weer TE druk; kortom ideaal!

Enige 'nadeel' was dat ik de Bob was, en daardoor had ik enkele keren ff een dipje haha :P op zo'n moment mis ik de biertjes wel die ervoor zorgen dat de vermoeidheid verdwijnt ^^

Klopt het trouwens dat het laatste deel van de set van E-force sterk leek op het laatste deel van de set van Adaro?! Volgens mij draaide E-Force behoorlijk wat tracks op het laatst die al gedraaid waren.

Hoogtepunt was toch wel The Resistance, wat een supervette track!!! Op Hard Bass hoorden we maar een klein stukje, nu de hele track. (L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

E-force had ik meer van verwacht, Gunz for hire was heeel standaard, niks speciaals op THE RISESTANCE!!! (hardste track ooit!! ) na, Rand draaide lekker, adaro en aplha2 ook een dikke voldoende, maar de sfeer en het geluid was super! Lekker avond gehad, hmm :thumbup: (L) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
E-force had ik meer van verwacht, Gunz for hire was heeel standaard, niks speciaals op THE RISESTANCE!!! (hardste track ooit!! ) na, Rand draaide lekker, adaro en aplha2 ook een dikke voldoende, maar de sfeer en het geluid was super! Lekker avond gehad, hmm :thumbup: (L) :thumbup:



Hahah Thijsje, was idd een mooie avond!

Alleen had zoals je zegt meer verwacht van E-Force en Ran-D.
Vooral E-Force die bijv. voor de 3e x Frequencerz - Revolution draaide...

Held van de avond: Adaro, heerlijke set draaide deze man. Ook Gunz 4 Hire was heerlijk knallen!
Maar snap als je Gunz 4 Hire live al een keer heb meegemaakt dat je het wel hebt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:25 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:54 
 
Hardtraxxer

En weer een aftermovie te pakken waar ik op sta haha, altijd leuk om jezelf terug te zien :P !
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten