Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 02:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het ook een aardig feestje, wel veel vechtpartijen gezien! De Hard Nature tent was voor mij niet echt geweldig, net iets te sloom, wel nog lekker staan genieten met Avio live en Evil Activities live. Backstage was wel ongelofelijk super geregeld. Lekker chinees buffet in de avond en de hele dag door alle soorten fris (inc sportdrank) gratis alsook fruit/snoep/broodjes. Ook gratis kluisjes voor medewerkers. Echt perfect :thumbup: Veel mooie meiden gezien (+1 voor de meid in haar blote billen, wel een panty aan trouwens maar van ondergoed was niks te bespeuren lol) en het was lekker druk aan de stand met veel leuke bezoekers en gesprekken.

Volgend jaar misschien wel weer dus, maar dan Harmony of Hardcore erbij (als het niet samen valt met GZ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 10:57 
 
Hardtraxx Newbie

Voor de liefhebberts: Foto's 7Th Sunday Festival 2011

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldig feestje gehad, had niet zoveel van de Hardnature tent verwacht, dus het was boven verwachting.

Geluid was HARD! Laatste drie acts deden het toch wel: Crypsis, AVIO live was top, EA draaide met veel breaks (maar ach dat is EA werk).

Daarna nog even naar de main gewandeld, maar dat was me toch een saaie bedoeling. Die BPM mindering heb ik me gemakje doorstaan, nog wat vuurwerk gekeken en toen op tijd weer richting de bus gewandeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Vind het een slechte aftermovie eigenlijk, feest was 10x beter dan wat ik hier zie
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten