Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 28 september 2013
23:00 - 06:00
North Sea Venue
Zaandam

The Masters Elite live
Tha Playah
Re-Style
DaY-már
Negative A
Wasted Mind
Lowroller
Miss K8
Dyprax
Counterfeit
D-Tox
Dr. Peacock
The Braindrillerz live
Amnesys
I:gor live
N3ar
Crossfiyah
Dither
Marcus Decks
Bodyshock
X-Mind live
Thrasher
Adrenokrome
Bartoch
Milla
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff er is zoo veel moois deze avond :(

666, Footworxx, Genadeloos.. En de week ervoor nog Darkness4life of Elements Festival.. De week erna Syndicate. Pff dat wordt kiezen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pff er is zoo veel moois deze avond :(

666, Footworxx, Genadeloos.. En de week ervoor nog Darkness4life of Elements Festival.. De week erna Syndicate. Pff dat wordt kiezen :/

Is dit niet wat te mainstream/frenchcore voor jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
STAN- schreef:
Pff er is zoo veel moois deze avond :(

666, Footworxx, Genadeloos.. En de week ervoor nog Darkness4life of Elements Festival.. De week erna Syndicate. Pff dat wordt kiezen :/

Is dit niet wat te mainstream/frenchcore voor jou? :P

Nou, zitten toch aardige namen tussen hoor! Ik hoop dan wel dat er 2 area's zijn waar alle french in 1 zaal wordt gegooid.

Counterfeit, Day-Mar, Dither, Negative A, Tha Playah, Amnesys, I:Gor en Thrasher kan ik me prima mee vermaken. Nu je het zegt valt het inderdaad best wel mee, dus zal ik waarschijnlijk eerder naar 1 van die andere gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 19:42 
 
Hardtraxxer

Nog aanwezige vanavond ?
Toch maar ff last minute aanwezig :D zin in !
Bartoch die de frenchcore opent ben ik wel benieuwd naar.
En Wasted Mind word sws vermakelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een erg duistere naam voor zo'n concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 08:20 
 

Was duivels vet!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten