hardcoresjors schreef:
STAN- schreef:
Pff er is zoo veel moois deze avond

666, Footworxx, Genadeloos.. En de week ervoor nog Darkness4life of Elements Festival.. De week erna Syndicate. Pff dat wordt kiezen

Is dit niet wat te mainstream/frenchcore voor jou?

Nou, zitten toch aardige namen tussen hoor! Ik hoop dan wel dat er 2 area's zijn waar alle french in 1 zaal wordt gegooid.
Counterfeit, Day-Mar, Dither, Negative A, Tha Playah, Amnesys, I:Gor en Thrasher kan ik me prima mee vermaken. Nu je het zegt valt het inderdaad best wel mee, dus zal ik waarschijnlijk eerder naar 1 van die andere gaan
