Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 17:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: 15 Years of Gunz For Hire
Datum: 7 november 2026
Tijd: 13:00 - 00:00
Locatie: The Dome, Haaren
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://15yearsgunzforhire.nl/

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik betwijfel of dit echt aanslaat met de huidige ambiance
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut aanwezig, 20 Years x DBSTF vorig jaar was een groot hoogtepunt en ik verwacht hier niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Ik betwijfel of dit echt aanslaat met de huidige ambiance


Dat heb ik bij vrijwel alles waarin 'oude' namen als headliner staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ligt er denk een beetje aan hoe groot de populariteit van desbetreffende artiest is.

DBSTF is bv ook zo'n legacy naam waar dit bij kan werken in de huidige tijd. Zie vorig jaar. Ik denk dat dit wel goed kan lopen, imo is G4H samen met Ghost Stories wel de beste liveact uit de scene, al heel lang een stabiele grote naam ook. Maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 08:38 
 
Hardtraxxer

Damn…gunz for hire!? Nee die slaan we over, die hebben mij persoonlijk mooi kunnen bekoren. Was zo ‘lekker’ dichtbij dit feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 09:03 
 
Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
Damn…gunz for hire!? Nee die slaan we over, die hebben mij persoonlijk mooi kunnen bekoren. Was zo ‘lekker’ dichtbij dit feestje.

90% is dichtbij als je daar woont. Je hebt niks te klagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 17:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Volledige line-up = LIVE! :bomb:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy fuck wat een lineup... Dit moet wel uitverkopen, wat een namen en sets :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wéér een classics event :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Met deze line up en de drukte van dbstf vorig jaar wordt dit een skip
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2026 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste line up wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2026 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Met deze line up en de drukte van dbstf vorig jaar wordt dit een skip


en dan met namen de drukte bij de foodcourt, wat een drama was dat zeg
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten