Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:50 
 
Hardtraxx Newbie

VRIJDAG 12 APRIL 2013 is het eindelijk dan zover...

100% only fucking hardcore komt in corso rdam...
zorg dat je kaarten bestelt en erbij bent, dit is de reden waarom.

line-up,

PAUL ELSTAK, PANIC, DISTORTION, KASPAROV, PAULIE 4-FINGERS AND MANY MORE.

kijk voor meer info and tickets op:
http://m.facebook.com/events/2697083264 ... 3213394950
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Datumpje erbij zetten had geen kwaad gekund :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:59 
 
Hardtraxx Newbie

jij bent goed bezig ;) scherp, heel scherp
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb de titel van het topic even gewijzigd, laat deze nu maar zo, zo zijn alle andere topics ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

top, thx
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten