Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

100& Bass presents...Wildstylez in Club Deftig Den Haag

Datum: 26-12-2013
Tijd: 23:00 - 05:00
Entree: €10 vvk ( http://www.easyticket.nl/?PARTYFLOCK&e=7550#mPrice )
€15 Deurverkoop

Line up:

Wildstylez
Thilo
Vantage Point


Facebook: https://www.facebook.com/events/458136657629204/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow hier moet ik gewoon bij zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wow hier moet ik gewoon bij zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom staat year of summer op die poster? zet dan op die plek de namen van de andere artiesten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hee danny, hier gaan we wel heen toch????
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

meh, ik vind deze club te deftig
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten