Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:36 
 

Morgen is het weer tijd om je week doormidden te breken, en inmiddels kan geen enkele rechtgeaarde Brabander nog stellen dat er een betere besteding van je woensdagavond is. Deze woensdag is er ook nog eens niet zomaar een BPM avond, morgenavond staat in het teken van Seneeq’s Bday! Seneeq zou Seneeq niet zijn als hij zijn verjaardag niet zou vieren met een flinke dosis rauwe hardstyle, diepe kicks en een futuristische afsluiting voor de echte hardfreaks! De bijna complete line up vind je hieronder, de andere helden, die zullen morgenavond bekend gemaakt worden. Nieuwsgierig geworden?? Kom morgen van die luie bank af en race naar BPM voor een verjaardag die Seneeq je niet snel zal laten vergeten……de kelders van Dynamo staan voor jou open!

Line-up:
19:00-20:15 Zona & Two Gunkid vs Dstrbr
20:15-21:15 Slammers vs Maximize
21:15-22:00 Qrious vs Seneeq
22:00-23:00 Future vs Profreaks
MC Ernesto

Entree: Gratis
Locatie: Dynamo Eindhoven
WWW: https://www.facebook.com/events/276264982485257/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 09:08 
 

aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik ook wel een kijkje kom nemen :P Leuke tekst heb je getypt, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:26 
 

Zegt onze grote jarige job!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:39 
 

Geen probleem een goed feestje heeft een goede aankondiging nodig toch!
Hopelijk ben ik erbij vanavond nog nie helemaal zeker. Party on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer gezellig zoals gewoonlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten