Bis vanavond! 
Vind ik leukwrote:Ik kan hier nog wel eens aanwezig zijn
Vind ik leukwrote:Ik kan hier nog wel eens aanwezig zijn
Toch niet.wrote:Vind ik leukwrote:Ik kan hier nog wel eens aanwezig zijn
Klootzak.. Ik heb net een bos met 50 rooie rozen gekocht voor jou, in de veronderstelling dat ik je zou zien vanavond..wrote:Toch niet.wrote:Vind ik leukwrote:Ik kan hier nog wel eens aanwezig zijn
*hoopt mee*wrote:als moeders mij de auto meegeeft ben ik aanwezig met chukkels
hoopt
Jah duah wij zijn er niewrote:Wat een kutfeest!
Ik hoorde dat E-Force zijn liveact op een cd'tje gebrand heeft en geen fuck achter de decks gedaan heeft.wrote:E-Force set vd avond.
Niet veel van meegekregen maar volgens mij klopt dat ja. Beetje lakswrote:Ik hoorde dat E-Force zijn liveact op een cd'tje gebrand heeft en geen fuck achter de decks gedaan heeft.wrote:E-Force set vd avond.
En de ungecutte versie natuurlijk, maar oh wat was dat een perfecte timing zeg! Op dat moment stond ik heel romantisch met een meisje op het balkon haha.wrote:Maar dan haalt ie t in zn hoofd om Wake Up erna af te sluiten...
Officiëel heb ik een grafhekel aan die track maar op dat moment vond ik het wel ff leuk hahawrote:Geweldig moment idd, lekker meezingen
met de slet van cuijk haha...wrote:En de ungecutte versie natuurlijk, maar oh wat was dat een perfecte timing zeg! Op dat moment stond ik heel romantisch met een meisje op het balkon haha.wrote:Maar dan haalt ie t in zn hoofd om Wake Up erna af te sluiten...
nee dat kloptwrote:Niets van gevoeld haha
Achja, voor op feestjes is het leuk.. Gevoelens vermijd ik liever, vind het wel prima om weer lekker solo door het leven te gaan!wrote:nee dat kloptwrote:Niets van gevoeld hahawaarschuw je alleen dat je het daarbij moet laten haha...wil niet dat je pijn krijgt
Ja megafaal van E-Force, wat een lutser. Éen keer in de vijf minuten raakte hij z'n laptop 1 seconde aan, en voor de rest beetje fake met knopjes spelen, overgangen zonder ook maar mixer/laptop aan te raken. Niet eens een koptelefoon op. Op deze manier kan zelfs de Jostiband een perfect stuk spelen.wrote:Ik hoorde dat E-Force zijn liveact op een cd'tje gebrand heeft en geen fuck achter de decks gedaan heeft.wrote:E-Force set vd avond.
Beter een fijne set dan fail overgangen etc waar je je aan kan ergeren toch?wrote:Ja megafaal van E-Force, wat een lutser. Éen keer in de vijf minuten raakte hij z'n laptop 1 seconde aan, en voor de rest beetje fake met knopjes spelen, overgangen zonder ook maar mixer/laptop aan te raken. Niet eens een koptelefoon op. Op deze manier kan zelfs de Jostiband een perfect stuk spelen.wrote:Ik hoorde dat E-Force zijn liveact op een cd'tje gebrand heeft en geen fuck achter de decks gedaan heeft.wrote:E-Force set vd avond.
Ohja, was wel benieuwd naar Stereotuners. Veel goeie verhalen over gehoord. Maar viel me toch erg tegen, beter gaat die kerel in dat groene pakje even naar een cursus DJ'en, allleen maar scheve en rare overgangen gehoord van hem.
Maargoed, verders bruut feestje weer, altijd goeie in de MatrixxEn Frontliner als Sinterklaas achter de decks