Past

XXlerator - Sinterklaas, december 2011

Price
Voorverkoop: € 17,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Bis vanavond! (L)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Chukkels wrote:Ik kan hier nog wel eens aanwezig zijn ^^
Vind ik leuk
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Mike-O wrote:
Vind ik leuk
Toch niet. :P
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Chukkels wrote:
Mike-O wrote:
Vind ik leuk
Toch niet. :P
Klootzak.. Ik heb net een bos met 50 rooie rozen gekocht voor jou, in de veronderstelling dat ik je zou zien vanavond.. :(
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
als moeders mij de auto meegeeft ben ik aanwezig met chukkels

hoopt
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:als moeders mij de auto meegeeft ben ik aanwezig met chukkels

hoopt
*hoopt mee*
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
ben er vanavond ook bij! met me ex haha :D
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Ik ben er ook
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wat een kutfeest! :thumbdown:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Wat een kutfeest! :thumbdown:
Jah duah wij zijn er nie
A
Teruggekeerd, was wel aardig. E-Force set vd avond.
Waverider draaide prima als 2e act.
Stereotuners vielen wat tegen, Frontliner vond ik niks, alleen Eternal Life ofzo en Magic waren wel leuk. Maar dan haalt ie t in zn hoofd om Wake Up erna af te sluiten...
ran d heb ik nu hetzelfde als dat ik in t begin vh jaar met Zatox had, ik heb m ff genoeg gehoord.
Chain reaction en radical was wel oke, maar werd een beetje moe van de MiM parade die langskwam, als crypsis er stond hadden we tzelfde gehoord denk ik.

Thema was geniaal :worship: eerst Kontliner als Sinterklaas, Da Syndrome, stereotuners en eforce als zwarte piet. Sinterklaasliedjes als intros, een vage SM sinterklaas, volgens mij een travestiet sinterklaas (ben er nog niet helemaal uit) en er liepen zwarte pieten rond die in t begin nog vrolijk rondhuppelden, en tegen t einde ram vd kaart aan t grasmaaien waren ofzo :lol: Goede sfeer alom en sorry voor diegene die ik op de tenen getrapt heb, of een beuk heb gegeven toen Sorrow kwam
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Almighty wrote:E-Force set vd avond.
Ik hoorde dat E-Force zijn liveact op een cd'tje gebrand heeft en geen fuck achter de decks gedaan heeft.
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Op het laatste moment toch nog gegaan, en zeker wel vermaakt! :)
A
Gangsterdwerg wrote:
Ik hoorde dat E-Force zijn liveact op een cd'tje gebrand heeft en geen fuck achter de decks gedaan heeft.
Niet veel van meegekregen maar volgens mij klopt dat ja. Beetje laks
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Almighty wrote:Maar dan haalt ie t in zn hoofd om Wake Up erna af te sluiten...
En de ungecutte versie natuurlijk, maar oh wat was dat een perfecte timing zeg! Op dat moment stond ik heel romantisch met een meisje op het balkon haha.
A
Geweldig moment idd, lekker meezingen
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Almighty wrote:Geweldig moment idd, lekker meezingen
Officiëel heb ik een grafhekel aan die track maar op dat moment vond ik het wel ff leuk haha :)
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Mike-O wrote:
Almighty wrote:Maar dan haalt ie t in zn hoofd om Wake Up erna af te sluiten...
En de ungecutte versie natuurlijk, maar oh wat was dat een perfecte timing zeg! Op dat moment stond ik heel romantisch met een meisje op het balkon haha.
met de slet van cuijk haha...
ze heeft iets met een maat van mij gehad...daarna dik lope slette en shit...
wat heb ik me geërgerd aan haar in de kroeg...

over die travestiet almight...volgens mij was het wel een chick...toen ze later in het midden boven aan stond te dansen,kon je best duidelijk liplezen...en der string zag je ook...en die bewegingen...dat kan geen kerel zijn...
maar dat gezicht was idd wel vreemd...

ik stond daar echt van; i just got the weirdest boner...
A
:lol:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Niets van gevoeld haha
T
Prima avond gehad helaas eerder moeten gaan.
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Mike-O wrote:Niets van gevoeld haha
nee dat klopt :P waarschuw je alleen dat je het daarbij moet laten haha...wil niet dat je pijn krijgt :aww:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
livinforthemusic wrote:
Mike-O wrote:Niets van gevoeld haha
nee dat klopt :P waarschuw je alleen dat je het daarbij moet laten haha...wil niet dat je pijn krijgt :aww:
Achja, voor op feestjes is het leuk.. Gevoelens vermijd ik liever, vind het wel prima om weer lekker solo door het leven te gaan! :)

Edit: Maar toch bedankt jongen! :P
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen Oct 2020
Gangsterdwerg wrote:
Ja megafaal van E-Force, wat een lutser. Éen keer in de vijf minuten raakte hij z'n laptop 1 seconde aan, en voor de rest beetje fake met knopjes spelen, overgangen zonder ook maar mixer/laptop aan te raken. Niet eens een koptelefoon op. Op deze manier kan zelfs de Jostiband een perfect stuk spelen.

Ohja, was wel benieuwd naar Stereotuners. Veel goeie verhalen over gehoord. Maar viel me toch erg tegen, beter gaat die kerel in dat groene pakje even naar een cursus DJ'en, allleen maar scheve en rare overgangen gehoord van hem.

Maargoed, verders bruut feestje weer, altijd goeie in de Matrixx :) En Frontliner als Sinterklaas achter de decks :worship:
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
NMGN1989 wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Ja megafaal van E-Force, wat een lutser. Éen keer in de vijf minuten raakte hij z'n laptop 1 seconde aan, en voor de rest beetje fake met knopjes spelen, overgangen zonder ook maar mixer/laptop aan te raken. Niet eens een koptelefoon op. Op deze manier kan zelfs de Jostiband een perfect stuk spelen.

Ohja, was wel benieuwd naar Stereotuners. Veel goeie verhalen over gehoord. Maar viel me toch erg tegen, beter gaat die kerel in dat groene pakje even naar een cursus DJ'en, allleen maar scheve en rare overgangen gehoord van hem.

Maargoed, verders bruut feestje weer, altijd goeie in de Matrixx :) En Frontliner als Sinterklaas achter de decks :worship:
Beter een fijne set dan fail overgangen etc waar je je aan kan ergeren toch? :).

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago