Wellicht ga ik hier heen, wat vrienden van me gaan erheen en misschien ga ik mee, maar moet het nog maar even zien.
De rest v/d line up is ook heerlijk
Same here, na 00.00 uur (25 september) ben ik jarig!wrote:Op mijn verjaardag![]()
Wat een geniaal kado
Whut? Je ging naar Project?wrote:Same here, na 00.00 uur (25 september) ben ik jarig!wrote:Op mijn verjaardag![]()
Wat een geniaal kado
Als hij naar xxlerator gaat, maakt hij sowieso de juiste keuze.wrote:Whut? Je ging naar Project?wrote:Same here, na 00.00 uur (25 september) ben ik jarig!wrote:Op mijn verjaardag![]()
Wat een geniaal kado
Are you kidding me?wrote:Ik vind de line-up zwaar tegenvallen in vergelijking met de vorige keerIk zou alleen voor de Theracords komen bij deze line-up, hoewel de anderen ook wel aardig zijn, vond ik de vorige beter
Ik weet niet aan welke snoepjes je nou weer hebt gezetenwrote:Ik vind de line-up zwaar tegenvallen in vergelijking met de vorige keerIk zou alleen voor de Theracords komen bij deze line-up, hoewel de anderen ook wel aardig zijn, vond ik de vorige beter
Hij snapt er iig niks meer van!wrote:Ik weet niet aan welke snoepjes je nou weer hebt gezetenwrote:Ik vind de line-up zwaar tegenvallen in vergelijking met de vorige keerIk zou alleen voor de Theracords komen bij deze line-up, hoewel de anderen ook wel aardig zijn, vond ik de vorige beter
Jij was zoooooo enorm held samen met Crypsis toen! En met Breadstick stal je mijn hart!wrote:Ik draaide op de vorige natuurlijk breadstick voor m he
Dat setje staat echt in top 5 beste sets ooitwrote:Jij was zoooooo enorm held samen met Crypsis toen! En met Breadstick stal je mijn hart!wrote:Ik draaide op de vorige natuurlijk breadstick voor m he
Alleen al daarom moet ik hier gewoon zijn. Grote kans dat dit hem wordt in plaats van XQ, nog even die line up afwachten.wrote:MiM live is een één uur durende set, !
Jy woont ook in Nijmegen? Relax hewrote:Tsja Matrixx he, ligt in Nijmegen, dus kan niet beter
Jazeker, op Dominator heb ik flink met hem lopen beukenwrote:Yes I doLang niet meer gezien op feesten man. Jij kent Chiel ook toch?
Mag wel hopen dat Q-Base niet afgelast wordt. Heb m'n kaartje al liggen...wrote:Optie, mocht Q-Base niet doorgaan
OV is alleen niet geldig in het weekend.wrote:Eigenlijk wil ik hier stiekem wel echt doodgraag ook heen..
En eigenlijk heb ik dan net mn loon binnen. En heb ik mn OV..
Dus kan ik ook wel gaan. Die line up is gewoon![]()
Maar toch nog twijfel, 2 weken na Q-Base..
Ik ben ook niet achterlijk, maar dan wel 40% korting.wrote:OV is alleen niet geldig in het weekend.wrote:Eigenlijk wil ik hier stiekem wel echt doodgraag ook heen..
En eigenlijk heb ik dan net mn loon binnen. En heb ik mn OV..
Dus kan ik ook wel gaan. Die line up is gewoon![]()
Maar toch nog twijfel, 2 weken na Q-Base..Was het maar zo'n feest.