Blij dat ik er niet bij was aan de verslagen te lezen. Afsluitset en de fuckup tijdens Virus zouden mijn hele weekend verziekt hebben.
Ik Snap ook echt niet dat je dat soort platen gaat draaien als het een XXL Raw is en je staat als laatste. Bang om te gaan beuken? Volgens mij heb je genoeg tracks in je CD-map die wel geschikt zijn om een XXL Raw af te sluiten. Ben er niet bij geweest maar als ik hoor dat Daniël dan ook nog Triangle of Life en Get On The Floor gaat draaien aan het einde... Valt me van hem tegen. Hij kan ook Chemistry of Sound, Substream en Tipically White draaien. Of in ieder geval snoeiwerk zoals het hoort.wrote:Wat was het weer heerlijk mixen, erg leuk om met Alphaverb te draaien!
Tracks die ik gedraaid heb (niet op volgorde):
Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
Geck-o - 2-1
Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup)
Speedwave - Mescal (Bud Mix)
Geck-o - The American Bad
Phrantic - Road Warrior
N3ck vs Caffeine - Hard'Onez Bitch (Activator Remix)
Activator - Back In The Days
Geck-e - Mister House (Unreleased Mix)
TNT - Pulsation
Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy
Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
TRSE Creatures Allied - Disposal Of Outer Power (Eardrums On Blood Mix)
Ik heb reacties gezien dat we beter eerder op de avond hadden kunnen staan en daar ben ik het mee eens gezien de andere artiesten! Maar de Matrixx bepaalt de timetable en wij doen het op onze manier
Kijk nu puur naar tracklist, sfeer tijdens de set kan ik natuurlijk niet beoordelen maar het zijn niet de platen die ik zou hebben verwacht. En afgaande op de reacties hier denken er meer zo over.