Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik zal hem live streamen ;). Link komt zo in dit berichtje als ik eraan begin dus voor de geintresseerde
Ik zal ook mijn best doen om hem nog te uploaden :).

http://lowrenz.listen2myradio.com
T
Lowrenz wrote:Ik zal hem live streamen ;). Link komt zo in dit berichtje als ik eraan begin dus voor de geintresseerde
Ik zal ook mijn best doen om hem nog te uploaden :).

http://lowrenz.listen2myradio.com
Zal is effe luisteren dan ^^
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ontzettend veel zin in! Hoop dat het niet ál te druk is, hoop wel een beetje te kunnen bewegen.
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Heel misschien aanwezig, ligt eraan of mijn maat er heen wil rijden..
Hoop zoooo van wel!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
TiMOTHYb wrote:Ontzettend veel zin in! Hoop dat het niet ál te druk is, hoop wel een beetje te kunnen bewegen.
Gewoon ruimte voor jezelf creëren :cool:
Donateur
last seen Aug 2024
El Mare wrote:
TiMOTHYb wrote:Ontzettend veel zin in! Hoop dat het niet ál te druk is, hoop wel een beetje te kunnen bewegen.
Gewoon ruimte voor jezelf creëren :cool:
Ja maar goed, als iedereen dat gaat doen..
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Zometeen beginnen aan de reis naar Nijmegen! Hopelijk vallen die spoor werkzaamheden een beetje mee..

Tot vanavond!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Treintje van half 8 hier weg, ben benieuwd hoe dat morgenvroeg gaat :)
Boeit me ook niet zoveel eigenlijk, vannacht lekker knallen.
Donateur
last seen Aug 2024
Vik wrote: +1. Als ik maar thuis kom. :P
Da's toch niet belangrijk..
Donateur
last seen Aug 2024
Vik wrote: Na een leuk feestje verlang ik toch wel naar mijn eigen zachte bedje. (L)
Ik ook wel ja, of die van m'n vriendin want die slaapt nog lekkerder. Maar moet er niet aan denken om na een feestje niet gewoon thuis te kunnen slapen maar door te moeten, of ergens logeren ofzo.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Zo naar een maat toe, en dan rond half 11 richting de Matrixx. Half uurtje rijden en dan gaaan....
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Zin in! :bomb: Zal wel rond 23.00 uur binnen lopen. Dan meteen los! Erg veel zin in Minis Is More Live! Jammer dat Radical Redemption er niet bij is.. Desondanks wordt het flink raggen.
Voor handtekeningen of andere praatjes: ik ben gewoon aan te spreken. Crypsis shirt en zo'n 1.90 meter :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Iedereen veel plezier at XXlerator, zal aan jullie denken als ik losga op inception :D
Hardtraxx Veteran
Wachten duurt nog te lang, mja kwartiertje voor opening maar ff aanrijden met de fiets ^^
Donateur
last seen Aug 2024
Nog een halfuurtje en wij duiken ook de trein in. Zeg me gerust even gedag, ben altijd wel in voor een gezellig praatje met een willekeurige Hardtraxxer.

(Zolang je geen Velocity heet)
Hardtraxx Veteran
Hoe ben jij herkenbaar dan?
Donateur
last seen Aug 2024
El Mare wrote:Hoe ben jij herkenbaar dan?
https://partyflock.nl/user/746314:TiMOTHYb.html

Wit V-halsie, zwart hooffie. Succes. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
Ah komt goed :)

On my way.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Die neger is gek jongeeee!
A
Tot zo! Zwart Adidas in tetrisvorm logo!
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Tot zo, ik ben naakt
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik ben binnen!
A
T gaat echt vies hard los. Co2 viel tegen, adaro daarentegen... Geweldig, nu al kapot. En ben best blut van t biertjes uitdelen :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Woei was echt een heeeerlijk nachtje! Lekkere binnekomer met Kodex die veel nieuwe platen draaide! Nieuwe van The Geminizers was top en die body moving Remix was ook lekker! Daarna Digital Punk die beetje tegenviel helaas. Die nieuwe track van hem was wel te doen! Daarna Catatonic Overload. Over 't algemeen wel ok met wat Vazard plaatjes, eigen platen en nieuwe Degos & Re-Done! Hierna Adaro, die man zette echt een heerlijk setje neer, zijn nieuwe solo plaat is ook erg tof (denk dat ik 'm morgen effe op youtube gooi). Daarnaast nog Under Attack ( :love: :love: ) gehoord en natuurlijk Kings Of The Underground :D ! Na Adaro Titan die eigenlijk een vrij voorspelbaar setje neerzette. Veel nummers die ik in zijn liveset van Decibel ook al hoorde. Natuurlijk gingen Kaylee's Nightmare, Symphonic Feedback remix en Virus kei en kei hard! Laatstgenoemde werd helaas afgebroken vlak voor de 2e midintro, hij drukte op de play of cue knop :cry: :cry: . Maargoed, verder prima setje. Het afsluiten was voor Geck-O & Alphaverb, kan maar 1 emoticon geven: :worship: Echt genoten van die afsluiting ondanks het niet echt keihard was ofzo. Over 't algemeen dus prima gedraaid en MC Da Syndrome deed 't ook prima!

Ow nu ben ik die Minus Is More showcase vergeten :P . Was best prima, met z'n 5en achter 5 verschillende macbooks was wel grappig om te zien. Verder ging het bij mij eindelijk wat beter los toen Radical Redemption het laatste half uur er bij kwam! Keihard!

Goed vermaakt, en bedankt Wouter dat ik mee mocht ;) .
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Zoo zeg!

Wat een feestje :D Alles was goed voor elkaar! :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago