Godver!
Heerlijke line-up, en precies op die datum is het personeelsfeest gepland
Heerlijke line-up, en precies op die datum is het personeelsfeest gepland
Heb jij tegen die tijd al je rijbewijs?wrote:met deze line-up, ik ga meewrote:Erg vette line up, als ik vervoer + medegangers heb wil ik er wel eens heen!
Ik denk dat Geck-O en Alphaverb juist wel is een hele unieke set kunnen gaan neerzetten samen! Co2 moeten sowieso gewoon hun eigen ding doen. Keihard de tent afbrekenwrote:Echt een ontzettend dikke line-up, al had ik Geck-O veel liever solo gezien (of vs. Co2). Tegen die tijd even kijken of het een optie is, het is toch wel een eindje rijden en er moet maar net iemand zo gek zijn.
Zet die dan niet hier neer...wrote:Dit is de line-up van 3 september
Just as raw 1.2.3 !!! RENG DENG BOEM KLETSwrote:Brennan Heart...
Raw?
Is ander feestwrote:Brennan Heart...
Raw?
Dat dacht ik al jawrote:Is ander feestwrote:Brennan Heart...
Raw?
wrote:Knap van de Matrixx om een feest te organiseren zonder de allergrootste namen. In deze line-up zijn Alphaverb en Digital Punk nog het meest populair. Gewaagd! Hopelijk halen ze het qua kaartverkoop.
Nou dat weet ik niet of redical redemption al met de live act mee doet.wrote:wrote:Knap van de Matrixx om een feest te organiseren zonder de allergrootste namen. In deze line-up zijn Alphaverb en Digital Punk nog het meest populair. Gewaagd! Hopelijk halen ze het qua kaartverkoop.
Minus is more live
Crypsis, chain reation, luna , radical redemption(hoe je maar schrijft)
Trekt ook wel publiek
Volgens pf: MIM live = Luna, Crypsis, Chain Reaction & Kold Konexxionwrote:Nou dat weet ik niet of redical redemption al met de live act mee doet.wrote:wrote:Knap van de Matrixx om een feest te organiseren zonder de allergrootste namen. In deze line-up zijn Alphaverb en Digital Punk nog het meest populair. Gewaagd! Hopelijk halen ze het qua kaartverkoop.
Minus is more live
Crypsis, chain reation, luna , radical redemption(hoe je maar schrijft)
Trekt ook wel publiek
Aangezien hij pas sinds afgelopen week bij minus is more zit.
Same.wrote:Dit kan wel eens mijn eerste bezoek aan de Matrixx kunnen worden. Wat een heerlijke line up!
vorige XXlerator RAW was de tent wel drie keer uitverkocht, zou voor het publiek fijner zijn als er iets van ruimte is ...wrote:Hangt er vanaf hoe je het brengt. Als je Crypsis en Luna los op de flyer zet misschien wel. Chain Reaction en Radical Redemption zijn nog niet super bekend bij het grote publiek. En hoe hard je het ook zegt, uiteindelijk wil de Matrixx ook zijn tent volhebben.