Belachelijk feest. Hoeveel zin ik hier in heb slaat werkelijk nergens op. Is voor mij ook al weer veel te lang geleden! Elk vezeltje van mij beukt zaterdag die zaal aan gort, als ik niet met kramp weg ga weet ik het ook niet meer 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Dat is de instelling!wrote:Belachelijk feest. Hoeveel zin ik hier in heb slaat werkelijk nergens op. Is voor mij ook al weer veel te lang geleden! Elk vezeltje van mij beukt zaterdag die zaal aan gort, als ik niet met kramp weg ga weet ik het ook niet meer
Inderdaad!wrote:Dat is de instelling!wrote:Belachelijk feest. Hoeveel zin ik hier in heb slaat werkelijk nergens op. Is voor mij ook al weer veel te lang geleden! Elk vezeltje van mij beukt zaterdag die zaal aan gort, als ik niet met kramp weg ga weet ik het ook niet meer
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Heb er zin in! 
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
kon het weer niet laten, aanwezig dus
wat wil je dan met zo'n line-up ..
wat wil je dan met zo'n line-up ..
daarom ben ik als het goed is ook aanwezig 
2 weekendjes achterelkaar aan 3 uurtjes rijden voor een feestje, who cares! :p
2 weekendjes achterelkaar aan 3 uurtjes rijden voor een feestje, who cares! :p
Ik heb voor 1 liefhebber 1 slaapplek over, PM me daar even over. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt 
T
Ze komen niet hard hewrote:Ik heb voor 1 liefhebber 1 slaapplek over, PM me daar even over. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Niemand durft.wrote:Ze komen niet hard hewrote:Ik heb voor 1 liefhebber 1 slaapplek over, PM me daar even over. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Ach ze motten het ook allemaal zelf weten hewrote:Ze komen niet hard hewrote:Ik heb voor 1 liefhebber 1 slaapplek over, PM me daar even over. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Hmm wil hier eigenlijk ook wel heen...
El Mare, ik zou wel willen
. Maar ik ga denk ik gewoon met de auto. Helaas pindakaas moet ik dan wel nuchter blijven 
Bespaart je weer hersencelletjes.wrote:El Mare, ik zou wel willen. Maar ik ga denk ik gewoon met de auto. Helaas pindakaas moet ik dan wel nuchter blijven
Je kan met de auto gaan, dingen nuttigen waarvan je niet meer nuchter wordt, slapen en de volgende dag naar huis rijden?wrote:El Mare, ik zou wel willen. Maar ik ga denk ik gewoon met de auto. Helaas pindakaas moet ik dan wel nuchter blijven
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Zo *** dat ik te ver weg woon van Nijmegen, anders zou ik hier echt al veel naartoe geweest zijn
Toch ga ik ooit een keertje een dagje erheen en dan 's avonds naar The Matrixx
Valt mee Breda bus pakken vanaf Hulst, en vanaf daar heb je een rechtstreekse trein.wrote:Zo *** dat ik te ver weg woon van Nijmegen, anders zou ik hier echt al veel naartoe geweest zijn![]()
Dat doen Lorenz! Nuchter is natuurlijk ook goedwrote:Je kan met de auto gaan, dingen nuttigen waarvan je niet meer nuchter wordt, slapen en de volgende dag naar huis rijden?
Einstein.wrote:dingen nuttigen waarvan je niet meer nuchter wordt
El Papowrote:Belachelijk feest. Hoeveel zin ik hier in heb slaat werkelijk nergens op. Is voor mij ook al weer veel te lang geleden! Elk vezeltje van mij beukt zaterdag die zaal aan gort, als ik niet met kramp weg ga weet ik het ook niet meer
Ook ontzettend veel zin in!! Super line-up 
Who was there
Nobody has said they're going yet.