van links naar rechts? steeds te herkennen aan huppeltjes, armen omhoog zeker?wrote:Oiz, zwart shirt met Adidas logo in tetrisvorm OF zwart t-shirt van WESC. Vooral vooraan te vinden, links/recht voor d'n booth. Hatsee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Bedoel je WESC horizontaal/verticaal? Verticaal it is..
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Nee hij doelde op je losgaangedrag volgens mij
ik zal je wel even aantikken als ik je zie rikkert, heb zelf denk ik gewoon een basic wit shirtje aan met spijkerbroek en vanzzz
Ik heb mijn gele Loudness shirt aan!
Korte broekenbrigade paraat. (davey , jurrien , pete, janus)
wrote:Korte broekenbrigade paraat. (davey , jurrien , pete, janus)
Gezellig hoorwrote:Stringetjesbrigade paraat. (davey , jurrien , pete, janus)
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Begin steeds meer zin te krijgen, nog maar ff en dan KNALLEN! 
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
ben al begonnen!! warm up ! thuis!!wrote:Begin steeds meer zin te krijgen, nog maar ff en dan KNALLEN!
Zou ook het liefst een korte broek aan doen, maar ben dan bang dat m'n mobiel eruit vliegt, aangezien ik geen rits erbij heb 
Trouwens zorgen voor genoeg contant geld, of kan je binnen ook pinnen?
Trouwens zorgen voor genoeg contant geld, of kan je binnen ook pinnen?
Hebbie nog piratenaccesoires kunnen scoren Rob?
Heb een bandana en een ooglapje kunnen kopen. Scheen dat ze echt 2 uur voor mij de laatste papegaai hadden verkocht, zo'n eentje die je met een band vast kan maken dat ie op je schouder blijft zitten, kutzooiwrote:Hebbie nog piratenaccesoires kunnen scoren Rob?
en heb nog een ooglapje voor jou, en neem nog iets van een stift/potlood mee om wat littekens mee te maken
sowiesooooooooooooooooooo!!!!wrote:Zal wel weer wel v- halsje worden!![]()
Ruubiie zal me vast wel even voorstellen aan de rest!
tot vanavond!
A
Echt een shitload aan members gesproken
ik heb je niet gezienwrote:Echt een shitload aan members gesproken
A
Heb heel lang bij Pommer, Henkjan, Nando, Piaaa, Tel, Daveytl, Lellebel, Banaanslak (held) en Mandy gestaan, achterinwrote:ik heb je niet gezienwrote:Echt een shitload aan members gesproken
wrote:Heb heel lang bij Pommer, Henkjan, Nando, Piaaa, Tel, Daveytl, Lellebel, Banaanslak (held) en Mandy gestaan, achterinwrote:ik heb je niet gezienwrote:Echt een shitload aan members gesproken
daar heb ik ook echt de hele tijd gestaanwrote:Heb heel lang bij Pommer, Henkjan, Nando, Piaaa, Tel, Daveytl, Lellebel, Banaanslak (held) en Mandy gestaan, achterinwrote:ik heb je niet gezienwrote:Echt een shitload aan members gesproken
A
Geen idee, dacht dat ik iedereen al gevonden had dus hield op met zoeken
Sta je op groepsfoto's?
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
ook daar heb ik geen idee vanwrote:Geen idee, dacht dat ik iedereen al gevonden had dus hielt op met zoekenSta je op groepsfoto's?
Meeting zelf helemaal vergeten, maar heb de meesten zoals altijd wel gezien, en ook gewoon de nacht mee doorgebracht 
Was erg gezellig weer!
Was erg gezellig weer!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Pom po pom pom pom.
Wat een nachtje weer! 
Haha, heldwrote:Pom po pom pom pom.Wat een nachtje weer!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
A
Ramirez de cameraman 
Who's going
Nobody has said they're going yet.