wrote:De grap is dus dat er echt veel HT'ers gaan, maar ik er niet eentje van gezicht ken
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!
same here
wrote:De grap is dus dat er echt veel HT'ers gaan, maar ik er niet eentje van gezicht ken
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!
wrote:Rik moet dus aanwezig zijn, dan heb je een makkelijk herkenningspunt
Nee nog 1 dagje werken.wrote:Is het al zaterdag?????
Nondeju ik heb me een partij zin hierin
ik kom er ineens iets beseffender achter dat het al fuuuuuuuuuuucking donderdagavond is bijnawrote:Nee nog 1 dagje werken.wrote:Is het al zaterdag?????
Nondeju ik heb me een partij zin hierin
Ik heb er zin in!!
Alsk zooi op heb, dan zul je het waarschijnlijk toch niet zienwrote:+1! Je bent ook bij Harddefinition Gillian neem ik aanwrote:Dit feest gaat de toon zetten dit jaar?
Haha als ik je tegenkom ben ik benieuwd hoe je dopjes eruit zien ghehe :pwrote: Dit feestje past zo bij mijn favoriete hardstyle. Ik ga nuchter!![]()
maar toch _O_
Yes! je bent der bij mein freundwrote:Goed om te lezen dat ik niet de enige nuchtere zal zijn!
Denk dat ik wel een paar biertjes ga drinken, maar die zijn meer voor de smaak
Altijd nuchterwrote:Goed om te lezen dat ik niet de enige nuchtere zal zijn!
Ik ook! Nog een half dagje school, dan half dagje werken. En dan kan het feest losbarsten!wrote: Heb er ondertussen echt gestoord veel zin in gekregen
Hier hetzelfdewrote:Goed om te lezen dat ik niet de enige nuchtere zal zijn!
Een paar biertjes? Een heleboel biertjes!wrote:Hier hetzelfdewrote:Goed om te lezen dat ik niet de enige nuchtere zal zijn!
Hoe kon ik me zo verspreken!wrote:Een paar biertjes? Een heleboel biertjes!wrote:Hier hetzelfdewrote:Goed om te lezen dat ik niet de enige nuchtere zal zijn!
Dat komt goed. Ik heb net 24 blikken bier gekocht bij de Super. Hebben we in ieder geval genoegwrote:Een paar biertjes? Een heleboel biertjes!wrote:Hier hetzelfdewrote:Goed om te lezen dat ik niet de enige nuchtere zal zijn!
ben jij er ook dan?wrote:even te info. de eerste trein vanuit nijmegen naar amsterdam vertrekt pas om 7:10.
Valt best meewrote:even te info. de eerste trein vanuit nijmegen naar amsterdam vertrekt pas om 7:10.