TUURLIJK NIET MAN. 300 euro'tjes eraf. M'n lieve auto'tje gaat ons weer vervoeren <3wrote: Ja, dat zijn we wel van plan. Hopen dat dat ook gaat lukken, maar we weten nog niet precies hoe we moeten reizen aangezien Peter zijn auto net nar de APK is geweest en hij €600 aan kosten heeft![]()
Misschien wel treinen naar Nijmegen om ff pilsjes te pakken bij een kameraad die daar woont, om vervolgens busje te pakken naar Matrixx.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
met € 30 kom je best rond of anders leen je watwrote:qua uitgaven mister falkoooooooo!
wordt zoiezo knalluuuuuuuuuuh
wrote:TUURLIJK NIET MAN. 300 euro'tjes eraf. M'n lieve auto'tje gaat ons weer vervoeren <3wrote: Ja, dat zijn we wel van plan. Hopen dat dat ook gaat lukken, maar we weten nog niet precies hoe we moeten reizen aangezien Peter zijn auto net nar de APK is geweest en hij €600 aan kosten heeft![]()
Misschien wel treinen naar Nijmegen om ff pilsjes te pakken bij een kameraad die daar woont, om vervolgens busje te pakken naar Matrixx.
neuh kom er wel uit met 30 hoorwrote:met € 30 kom je best rond of anders leen je watwrote:qua uitgaven mister falkoooooooo!![]()
wordt zoiezo knalluuuuuuuuuuh
D
Artist
184 posts member since 2010
last seen Jul 2025
we doen wat lekkere hardcore :-) demons is ook wel een hele goeie trouwens!
oehwwwww regel alsjeblieft ook Statement of Disorder (unexist), dan worden jullie mijn nieuwe heldenwrote:we doen wat lekkere hardcore :-) demons is ook wel een hele goeie trouwens!
wrote:we doen wat lekkere hardcore :-) demons is ook wel een hele goeie trouwens!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hoorde het al van je vader! Dit is het betere nieuwswrote:TUURLIJK NIET MAN. 300 euro'tjes eraf. M'n lieve auto'tje gaat ons weer vervoeren <3wrote: Ja, dat zijn we wel van plan. Hopen dat dat ook gaat lukken, maar we weten nog niet precies hoe we moeten reizen aangezien Peter zijn auto net nar de APK is geweest en hij €600 aan kosten heeft![]()
Zijn er nog kaartjes?
Heb vant weekend een weekendje vrij en wil weer ff een keertje lekker dansen!
Ja er zijn nog kaarten en je gaat maar zorgen dat je erbij bent!wrote:Zijn er nog kaartjes?
Stampen met Luc?wrote:Ja er zijn nog kaarten en je gaat maar zorgen dat je erbij bent!wrote:Zijn er nog kaartjes?
Uw bestelling en betaling zijn succesvol verlopen. Als u zich tijdens de afgelopen stappen heeft geregistreerd, heeft u hierover een e-mail ontvangen met een wachtwoord. Hiermee kunt u te allen tijde de voortgang van uw betaling inzien.
Bedankt voor het gebruiken van Paylogic.
Tot zaterdag heren.
P.S. Tel komt ook mee
Tot zaterdag heren.
P.S. Tel komt ook mee
Heujjj gezelligwrote:Uw bestelling en betaling zijn succesvol verlopen. Als u zich tijdens de afgelopen stappen heeft geregistreerd, heeft u hierover een e-mail ontvangen met een wachtwoord. Hiermee kunt u te allen tijde de voortgang van uw betaling inzien.
Tot zaterdag heren.
P.S. Tel komt ook mee
jeeeeeeeeeeeeeey! dus er gaan zo rond de 50 ht-ers volgens mij! waarvan ik er een aantal nog niet ken
gezellig
Dat is leuk nieuwswrote:Uw bestelling en betaling zijn succesvol verlopen. Als u zich tijdens de afgelopen stappen heeft geregistreerd, heeft u hierover een e-mail ontvangen met een wachtwoord. Hiermee kunt u te allen tijde de voortgang van uw betaling inzien.
Tot zaterdag heren.
P.S. Tel komt ook mee
Met een beetje mazzel ga ik je weer misbruiken om mijn calculating chance of succes op uit te oefenenwrote:Gaat een dolle boel worden.
Haha. Ik loop gewoon zo snel mogelijk bij je vandaan als ik hem ingemixed hoor worden, en kom weer terug als de break voorbij is om je te zien snoeien op de climaxwrote:Met een beetje mazzel ga ik je weer misbruiken om mijn calculating chance of succes op uit te oefenenwrote:Gaat een dolle boel worden.
Ik weet niet of ze het zo bekijken, ik had toen bij Fusion of Dance Justice 4 All opgestuurd, die werd ook niet gedraaid maar ik won de kaartjes wel gewoonwrote:Grote kans dat ie komt. Dankzij Tresspassing heb ik kaarten gewonnen van Thera.
Maar misschien is het nu anders. Ik had zelf It's A Fine Day ingezonden.
Film het alsjeblieft _0_ Heb ik weer een leuk lachfilmpjewrote:Haha. Ik loop gewoon zo snel mogelijk bij je vandaan als ik hem ingemixed hoor worden, en kom weer terug als de break voorbij is om je te zien snoeien op de climaxwrote:Met een beetje mazzel ga ik je weer misbruiken om mijn calculating chance of succes op uit te oefenenwrote:Gaat een dolle boel worden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.