wrote:In den billekes?wrote:Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.
wrote: Jij bent sowieso de grappigste thuis.
wrote:In den billekes?wrote:Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.
wrote: Jij bent sowieso de grappigste thuis.
Wat?wrote:wrote:In den billekes?wrote:Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.wrote: Jij bent sowieso de grappigste thuis.
Genoeg bekenden inderdaad altijd!wrote:+1, ga hier wss ook in me 1tje naartoe, en snor een aantal danspasjes uitoefenende Ht-ers opwrote:Alleen gaan is soms best chill! Doe 't ook geregeldeven kijken of ik uit kom met m'n financiën...
Sorrywrote:Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan?
wrote:Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.
Ow dus ik ben gelukkig niet de eingiste. Dan zal ik bij deze zeggen dat ik er bij ben!!!!wrote:Alleen gaan is soms best chill! Doe 't ook geregeldwrote:Twijfelen = doen! Ik moet vaak zat alleen, dus dat is geen excuuswrote:Ik zit te twijfelen. Het is gruwelijke Line up. Maar ik krijg niemand mee. Omdat het best dicht tegen carnaval ligt.even kijken of ik uit kom met m'n financiën...
met alleen gaan bedoelen we eigenlijk niets meer dan alleen naar binnen, eenmaal binnen zoek je je vriendengroep op.. en voilá..wrote:Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.
wrote:Je leert mensen vanzelf wel kennen
Ah op die fiets, i get itwrote:met alleen gaan bedoelen we eigenlijk niets meer dan alleen naar binnen, eenmaal binnen zoek je je vriendengroep op.. en voilá..wrote:Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.
Idd, leuke tijdsdoding toenwrote:wrote:Je leert mensen vanzelf wel kennendat. Klopt. Kan me nog een leuk geprek herinneren bij de bus op Q-Base.
Maar ik zoek wel een aantal ht's op die ik ken dan zal het wel goed komen!
Dat was erg gezellig!!!wrote:Idd, leuke tijdsdoding toenwrote:wrote:Je leert mensen vanzelf wel kennendat. Klopt. Kan me nog een leuk geprek herinneren bij de bus op Q-Base.
Maar ik zoek wel een aantal ht's op die ik ken dan zal het wel goed komen!
Hmmm, Dat is wel kut! Maar dan nog vind ik niet dat het kan, ik gun je wel een watertje op mijn kosten. Helpt dat?wrote:Sorrywrote:Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan?maar door omstandigheden ben ik even echt tot een dieptepunt qua geld beland en ik moet dingen gaan schrappen. Totaal niet Janine achtig, laat dus wel zien hoe erg het is
Als je kan lullen staat de muziek te zachtwrote:Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.
Haha lief, maar helaaswrote:Hmmm, Dat is wel kut! Maar dan nog vind ik niet dat het kan, ik gun je wel een watertje op mijn kosten. Helpt dat?wrote:Sorrywrote:Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan?maar door omstandigheden ben ik even echt tot een dieptepunt qua geld beland en ik moet dingen gaan schrappen. Totaal niet Janine achtig, laat dus wel zien hoe erg het is
ja dat doe ik ook! kom altijd wel vaste mensen tegen die op elke feest weer tegen komt! zoals mijn belgie's vrienden geniale gasten!wrote:Als je kan lullen staat de muziek te zachtwrote:Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.
Maar ook als je echt alleen gaat (of er is wel een groep binnen die je kent, maar waar je je niet echt bij aan gaat sluiten) is juist een trigger om met de meest vreemde mensen in contact te komen wat vaak erg leuke gesprekken oplevert. Anders beperk je je toch meestal wel een beetje tot je vriendengroep. En na een paar keer ga je gewoon steeds dezelfde mensen tegenkomen. Zeker vooraan.
Stom!wrote: Haha lief, maar helaasheb Hard Bass en XX moeten schrappen, hopelijk blijft het hierbij. Sucks big time dit zeg..
Gezellig!wrote:AanwezigIk sta wel alleen die avond, dus heb nog graag wat mensen om mij heen die zeker niet bang zijn om een dansje te doen
Je weet mij te vinden he chefwrote:AanwezigIk sta wel alleen die avond, dus heb nog graag wat mensen om mij heen die zeker niet bang zijn om een dansje te doen