Is cool man, dan houden we elkaar wel ff op de hoogte of en hoelaat enz. we gaan!wrote: is helemaal goed maar dat kijken we wel tegen die tijd,, word wel druk weekend voor me
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardcoresjors op hardstyle feest 
Die moeten we zien!!
Die moeten we zien!!
T
Zien we hem daar staan in z'n wausiewrote:Hardcoresjors op hardstyle feest
Die moeten we zien!!
Nee me ausie blijft thuiswrote:Zien we hem daar staan in z'n wausiewrote:Hardcoresjors op hardstyle feest
Die moeten we zien!!
Ja toch, voor de gezelligheid en om eens wat meer HTers te meeten!
En wie weet vind ik hardstyle feesten wel dik, ik weet het nooit als ik het niet probeer!
Deze is echt gewoon definitief, met zo'n line-up is dit feest een verplichting, al breek ik mn been, ik ga! 
T
Na 28 Januari is hardcoresjors, hardstylesjors gewordenwrote:Nee me ausie blijft thuiswrote:Zien we hem daar staan in z'n wausiewrote:Hardcoresjors op hardstyle feest
Die moeten we zien!!![]()
Ja toch, voor de gezelligheid en om eens wat meer HTers te meeten!![]()
En wie weet vind ik hardstyle feesten wel dik, ik weet het nooit als ik het niet probeer!
We moeten hem ff een inburgeringscursus hardstyle geven 
T
Heeft die niet nodig. Aangezien die als eerste hardstyle-party hier heen gaat een geen Kliemakszzzwrote:We moeten hem ff een inburgeringscursus hardstyle geven
Hahaha,wrote:Heeft die niet nodig. Aangezien die als eerste hardstyle-party hier heen gaat een geen Kliemakszzzwrote:We moeten hem ff een inburgeringscursus hardstyle geven
Hardstylesjors gaat niet door, zal het niet thuis gaan luisteren ben ik van overtuigd,
Maar feestjes bezoeken zit er misschien wel dik in, moet ook ff een hardtraxx shirtje hebben voordat ik hierheen ga, heb er eigenlijk best wel zin in!
Je bent in goede handen sjorszszszz 
Staat tie daar voor z'n 1e keer los te gaan, tikt iemand hem aan om te kijken of hij het is.
'Hee sjors, eeuh'
'NU EVEN NIET, JE ZIET TOCH DAT IK BEZIG BEN!!'
Is voor mij nog een optie, wel een serieuze optie
'Hee sjors, eeuh'
Sowieso aanwezig
Weet alleen nog niet met wie. Maar wordt zeker hard, leuk en episch! 
Ik weet het!wrote:Je bent in goede handen sjorszszszz
Hahaha, denk het haast niet, denk dat ik de hele avond lief ben!wrote:Staat tie daar voor z'n 1e keer los te gaan, tikt iemand hem aan om te kijken of hij het is.
'Hee sjors, eeuh'
A
Hedendaagse "Raw" Hardestilo gaat vele malen harder dan hedendaagse mainstream aartkoorwrote:Nee me ausie blijft thuiswrote:Zien we hem daar staan in z'n wausiewrote:Hardcoresjors op hardstyle feest
Die moeten we zien!!![]()
Ja toch, voor de gezelligheid en om eens wat meer HTers te meeten!![]()
Maar niet harder als frenchcore en die early afsluiter van frantic freak op Pandemoniumwrote: Hedendaagse "Raw" Hardestilo gaat vele malen harder dan hedendaagse mainstream aartkoor
Jezus, hoor die piep nog steeds als ik eraan denk wat een knalharde setjes!
Mn kont snapt ook nog wel dat je niet moet hakken op hardstylewrote:Staat 'ie daar alsnog te hakken ..
Het is ook gvd je geraaie ookwrote:Ik weet het!wrote:Je bent in goede handen sjorszszszz
Hahaha, denk het haast niet, denk dat ik de hele avond lief ben!wrote:Staat tie daar voor z'n 1e keer los te gaan, tikt iemand hem aan om te kijken of hij het is.
'Hee sjors, eeuh'
Kaartjes besteld, voor Pete en voor mij 
Raakt dit uitverkocht? Het kan ff duren voordat ik mn kaartje kan bestellen/uberhaupt weet of ik hier naar toe kan.
Volgens mij is dit net na m'n tentamens, ff kijken. Zoja, dan wil ik hier echt heen
Moet sowieso RR nog een keer op een goed systeem horen.
Dit is niet echt met openbaar vervoer te bereiken he? Dan ga ik wel gewoon weer met de auto!
EDIT: Is dus net na m'n tentamens en de auto is gereserveerd, dus kaartje kan besteld worden
Dit is niet echt met openbaar vervoer te bereiken he? Dan ga ik wel gewoon weer met de auto!
EDIT: Is dus net na m'n tentamens en de auto is gereserveerd, dus kaartje kan besteld worden
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
dit duswrote:Raakt dit uitverkocht? Het kan ff duren voordat ik mn kaartje kan bestellen/uberhaupt weet of ik hier naar toe kan.
B
Met OV is best te doen, alleen als je terug gaat moet je een stukkie lopen naar Nijmegen centraal omdat bij dukenberg (ofzo, station naast matrixx) de eerste trein pas vrij laat komt.wrote:Volgens mij is dit net na m'n tentamens, ff kijken. Zoja, dan wil ik hier echt heenMoet sowieso RR nog een keer op een goed systeem horen.
Nee, dit raakt niet uitverkocht. Sterker nog, dit zijn de rustigste, ruigste en gezelligste XXlerators die er zijn 
Hmm dat is best kut dus. Ga wel weer keer met de auto, vorige keer nuchter was eigelijk best goed bevallen.wrote: Met OV is best te doen, alleen als je terug gaat moet je een stukkie lopen naar Nijmegen centraal omdat bij dukenberg (ofzo, station naast matrixx) de eerste trein pas vrij laat komt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.