haha nee hoor!wrote:Gaan wij hier niet een beetje de verkeerde kant op jongens?
Ik ben hartstikke gelukkig met mijn vriendin
Ze stampt de meeste gasten er nog uit
haha nee hoor!wrote:Gaan wij hier niet een beetje de verkeerde kant op jongens?
Paar daagjes New York en dan met een dikke cruise naar de Caribbeanwrote:Dat wordt dan echt een beukfestijn, om 1 uur al Therawrote:Inderdaad. Zo ontzettend jammer dat die set niet online, maaruh... Zullen we terug gaan?
Andere optie is om Psyko Punkz te kidnappen, zodat ze Thera(cords) live neerzetten op Hard Bass als vervanger![]()
maar helaaswaar ga je op vakantie Pieter?
Het gaat goed met Theracords duswrote:Paar daagjes New York en dan met een dikke cruise naar de Caribbean
inderdaad, wil je misschien dat ruilen voor een hardbass kaartjewrote:Het gaat goed met Theracords duswrote:Paar daagjes New York en dan met een dikke cruise naar de Caribbean
Inderdaad.wrote:En toch vind ik een Dubstep track maar ongepast onder zo een video. Zal wel aan mij liggen
Precies hetzelfde als ik had, voor een aftermovie van een hardstyle feest dus wel een beetje raarwrote:Vind het wel een lekker nummertje eigenlijk. Maar toen ik net dat filmpje keek zat ik te wachten tot ie overging op hardstyle en dat gebeurde niet
Deze track is niet gemaakt door crypsiswrote:Precies hetzelfde als ik had, voor een aftermovie van een hardstyle feest dus wel een beetje raarwrote:Vind het wel een lekker nummertje eigenlijk. Maar toen ik net dat filmpje keek zat ik te wachten tot ie overging op hardstyle en dat gebeurde nietWil Crypsis de dubstep kant op ofzo?
Misschien wil hij dus wel dit soort tracks gaan maken, staat er dus.wrote:Deze track is niet gemaakt door crypsiswrote:Precies hetzelfde als ik had, voor een aftermovie van een hardstyle feest dus wel een beetje raarwrote:Vind het wel een lekker nummertje eigenlijk. Maar toen ik net dat filmpje keek zat ik te wachten tot ie overging op hardstyle en dat gebeurde nietWil Crypsis de dubstep kant op ofzo?
En van Skrillex:pwrote:Waarom? Hij kan toch ook een track buiten de Hardstyle leuk vinden? Weet toevallig dat hij ook enorm van is van The Prodigy.
Ik vind em juist net niet mooi... ligt allemaal net niet mooi op de maat, loopt allemaal net niet lekker genoeg door, had best iets spannender gekund en sommige shots slaan nergens op omdat er niks in gebeurd.wrote: een goeie after.