AMENwrote:Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Mag ik jullie bedanken voor de godsgruwelijke kramp die ik had in beide benen door jullie set?
Er werd ons serieus geen seconde rust gegunt haha, doorknallen zal je!! Heerlijk
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
OOOHHHHH wat baal ik zeg dat ik hier niet bij kon zijn
werd nog zelfs savonds gesmst dat ik zo mee kon met iemand maar helaas, kutgriep/keelontsteking. Aan de filmpjes te zien was het echt super hard knallen.
Is er nog doggystyle of ding dong voor je gedraait?wrote:Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Mag ik jullie bedanken voor de godsgruwelijke kramp die ik had in beide benen door jullie set?
Er werd ons serieus geen seconde rust gegunt haha, doorknallen zal je!! Heerlijk
Geen doggystylewrote:Is er nog doggystyle of ding dong voor je gedraait?wrote:Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Volgens mij wel ding dong
Heeft er dan ook maar 1 iemand dat nieuwe nummer van Thera/Crypsis, volgens mij hebben ze dat samen gemaakt ofzo 
Draaiden ze als 1a laatste dacht ik, maar ik had geen geheugen meer. Ik denk dat Ben hem wel heeft gefilmt 
R
Hardtraxxer
65 posts member since 2010
last seen May 2011
Het leek afentoe wel industial hardstyle.
Wat ging het er op gister in de XX
Wat ging het er op gister in de XX
trouwens, wat deed HHZ daar ineens op het einde, lulde iets over een afterparty bij hem thuis. En toen ging ie weer weg 
Hoe was het worstelen trouwens?
tjsa, was heel even leuk. Toen er 2 chicks ging worstelen, voor de rest niet naar gekekenwrote:Hoe was het worstelen trouwens?
Uhm, idee was dus leuk maar niet heel boeiend dus achteraf.wrote:tjsa, was heel even leuk. Toen er 2 chicks ging worstelen, voor de rest niet naar gekekenwrote:Hoe was het worstelen trouwens?
KLopt, ik vond het niet echt super ofzowrote:Uhm, idee was dus leuk maar niet heel boeiend dus achteraf.wrote:tjsa, was heel even leuk. Toen er 2 chicks ging worstelen, voor de rest niet naar gekekenwrote:Hoe was het worstelen trouwens?
Maar echt, waarom kan dit feest niet tot 7 uur doorgaan
Inderdaad.. gekloot altijd. Maar ja iemand nog last gehad van de loveparade taferelen op het einde?wrote:En dat terwijl het -1000 graden Celsius was!wrote: Maar echt, waarom kan dit feest niet tot 7 uur doorgaannu moet je zo ongelooflijk lang op de trein wachten
ja hey zij kunnen er niks aan doen dat jij in sneek woontwrote:Inderdaad.. gekloot altijd. Maar ja iemand nog last gehad van de loveparade taferelen op het einde?wrote:En dat terwijl het -1000 graden Celsius was!wrote: Maar echt, waarom kan dit feest niet tot 7 uur doorgaannu moet je zo ongelooflijk lang op de trein wachten
geen idee las wat op party flock, wij liepen als 1 van de laatste de zaal uit. dus bij ons was het rustig bij de garderobe. Maar daarvoor moest het nogal een drama zijn geweest
Nee helaas!wrote:Is er nog doggystyle of ding dong voor je gedraait?wrote:Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Moet wel zeggen dat die nummers te zacht waren voor het beukgehalte van die set, dus echt erg vind ik het niet hihi.
Prima feest! op de drukte en Zatox na 
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen
Vond alles tot aan B-Front alles behalve bijzonder, Zatox komt me officieel echt de strot uit, maargoed desondanks prima vermaakt met Sjoerd, Maarten en aanhang van Maarten, heerlijk gek gedaan weer!
Welke plaat was trouwens de 1na laatste plaat die B-front draaide voor Who Whants This, wat een plaat was dat zeg!
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen
Vond alles tot aan B-Front alles behalve bijzonder, Zatox komt me officieel echt de strot uit, maargoed desondanks prima vermaakt met Sjoerd, Maarten en aanhang van Maarten, heerlijk gek gedaan weer!
Welke plaat was trouwens de 1na laatste plaat die B-front draaide voor Who Whants This, wat een plaat was dat zeg!
ja jij volgens mij nietwrote:Ze snapte het gisterenavond
Nouja segwrote:ja jij volgens mij nietwrote:Ze snapte het gisterenavond
Dat valt ook wel weer mee, ik ging volle bak los.
....wrote:Prima feest! op de drukte en Zatox na
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen![]()
?wrote:....wrote:Prima feest! op de drukte en Zatox na
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen![]()
Ik vond Zatox juist een goede set neerzetten.
inderdaad, ik vond hem nu juist ook wel goed, was weer een beetje anders dan normaal.
Ja idd, het enige andere was The future, voor de rest hoorde ik alleen maar weer een zelfpromotie set zoals tie gewoonlijk ook neer zet.
Uitgekotste bagger i.m.o.
Naja, das dan jou mening.wrote:Ja idd, het enige andere was The future, voor de rest hoorde ik alleen maar weer een zelfpromotie set zoals tie gewoonlijk ook neer zet.
To the top kwam ook voorbij, oldskool (als ik het mij goed herinner) en wel meer leuks.
Who was there
Nobody has said they're going yet.