Jij bent toch te herkennen aan je pony?wrote:Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gaat erom spannen of ik mijn kaartje ga verkopen of niet. Verstandig zou zijn van wel, gezien de financiële kwestie.
Nooooooooo Rikwrote:Gaat erom spannen of ik mijn kaartje ga verkopen of niet. Verstandig zou zijn van wel, gezien de financiële kwestie.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Als we op de trein moeten wachten ofzo dan gaan we op avontuur! Heb nog wel een paar to do dingen die we op het station kunnen doen!wrote:Jij bent toch te herkennen aan je pony?wrote:Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!
Ik heb geluk, pa van een maat van me zegt ineens 'ik kom jullie wel ophalen.'wrote:Als we op de trein moeten wachten ofzo dan gaan we op avontuur! Heb nog wel een paar to do dingen die we op het station kunnen doen!wrote:Jij bent toch te herkennen aan je pony?wrote:Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!
Dikke mafkees, maar scheelt wel
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Aah facker en geen plek voor 2 extra? 
We moeten al met 4 op de achterbank dus past er niet meer bij
Maar Bart gaat ook met de trein volgens mij.
Had hier graag heen gewild, maar helaas willen vrienden naar Dedicated (brothers/a12) 
22:00 - 23:00 Goliath
23:00 - 00:00 Exit Mind & Zirkum
00:00 - 01:00 Tartaros
01:00 - 02:00 Solutio & The I's vs The Geminizers
02:00 - 03:00 Frequencerz
03:00 - 04:00 B-Front vs High Voltage
04:00 - 06:00 Theracords Celebrates - The Ultimate Battle (Thera, Geck-o, Prefix & Density, Delete, Phrantic, Blackburn, MC Livid)
23:00 - 00:00 Exit Mind & Zirkum
00:00 - 01:00 Tartaros
01:00 - 02:00 Solutio & The I's vs The Geminizers
02:00 - 03:00 Frequencerz
03:00 - 04:00 B-Front vs High Voltage
04:00 - 06:00 Theracords Celebrates - The Ultimate Battle (Thera, Geck-o, Prefix & Density, Delete, Phrantic, Blackburn, MC Livid)
Frequencerz na Solutio & The I's vs The Geminizers...
B-Front vs High Voltage zo laat zou wel eens superdik kunnen gaan worden met een aantal oudere harde klappers hopelijk
B-Front vs High Voltage zo laat zou wel eens superdik kunnen gaan worden met een aantal oudere harde klappers hopelijk
Buiten dit vind ik de tt goed.wrote:Frequencerz na Solutio & The I's vs The Geminizers...![]()
Zin in!
Idd.wrote:Buiten dit vind ik de tt goed.wrote:Frequencerz na Solutio & The I's vs The Geminizers...![]()
Zin in!
Nog even kijken of ik ga.
Tartaros na Exit Mind & Zirkum vind ik ook jammer. Hopelijk gaan Exit Mind & Zirkum wel goed hard draaien.
Tartaros heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in, ben niet zo'n fan van zijn eigen tracks.
Tartaros heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in, ben niet zo'n fan van zijn eigen tracks.
Weet nog wel vorig jaar, 23:10 binnen, gelijk Magic door de speakers... woeh 
R
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2013
last seen Apr 2014
Ook aanwezig, hopelijk op tijd voor Exit Mind & Zirkum 
A
Als ik niet zou moeten verhuizen zondag was ik ook gegaan, die line-up... 
sowieso voor 11 uur binnen, Exit mind & Zirkum
TT is dikke prima alleen Freqz hadden eerder moeten staan.
Gruwelijk veel zin in!
TT is dikke prima alleen Freqz hadden eerder moeten staan.
Gruwelijk veel zin in!
Is er iemand die weet hoe we zondagochtend van de Matrixx naar Nijmegen Centraal kunnen komen? Volgens mij rijden de bussen pas om half 9, of zie ik dat nou verkeerd?
Lopenwrote:Is er iemand die weet hoe we zondagochtend van de Matrixx naar Nijmegen Centraal kunnen komen? Volgens mij rijden de bussen pas om half 9, of zie ik dat nou verkeerd?
Dan wordt dat in totaal een uur lopen. Ik heb t gevoel dat ik daar niet zo'n zin in heb na een feestwrote: LopenHebben wij destijds ook twee keer gedaan, anders taxi denk ik. In ieder geval veel plezier jullie! En de rest ook natuurlijk
Dankjewel, jij ook veel plezier bij Xqlusive!
Valt wel mee hoor, binnen een half uur ben je er. Maar thanks!wrote:Dan wordt dat in totaal een uur lopen. Ik heb t gevoel dat ik daar niet zo'n zin in heb na een feestwrote: LopenHebben wij destijds ook twee keer gedaan, anders taxi denk ik. In ieder geval veel plezier jullie! En de rest ook natuurlijk
Dankjewel, jij ook veel plezier bij Xqlusive!
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik moet ook na 't feest na Centraal wandelen denk ik
Te herkennen aan m'n adaro shirtje, altijd leuk om nieuwe HT'ers te ontmoeten.
Te herkennen aan m'n adaro shirtje, altijd leuk om nieuwe HT'ers te ontmoeten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.