Last edited by freddyadu8 on , edited 1 time in total.

ja en dan komen ze ook over de hele wereld naar NLwrote:Dus?
Laat ze, van mij mag het overal ter wereld wel!
Stel je niet zo aan man. Toch vet dat Q-Dance zo iets voor elkaar krijgt, dat het zelfs de andere kant van de wereld bereikt?wrote:ja en dan komen ze ook over de hele wereld naar NLwrote:Dus?
kan jij geen kaarten krijgen,
en dan is het weer kut met al die buitenlanders.
OMG...Dan blijf tot lekker met je nederlandse vriendjes in een hoek staan, dan ga ik lekker stampen samen met al die gezellige Zwitsers, Schotten, Italianen en Fransenwrote:ja en dan komen ze ook over de hele wereld naar NLwrote:Dus?
whahawrote:OMG...Dan blijf tot lekker met je nederlandse vriendjes in een hoek staan, dan ga ik lekker stampen samen met al die gezellige Zwitsers, Schotten, Italianen en Fransenwrote:ja en dan komen ze ook over de hele wereld naar NLwrote:Dus?
zing een liedje, want ja, music is the universal language xDwrote: heb toch liever als ik iemand aanspreek, dat ik gewoon NL kan praten
Moet meteen denken aan de nieuwe plaat "We Speak Music"wrote:zing een liedje, want ja, music is the universal language xDwrote: heb toch liever als ik iemand aanspreek, dat ik gewoon NL kan praten
Hoe heet deze ook alweer? Want dit is inderdaad echt een fantastisch nummer! (Opener van Stephanie)wrote:We zijn ondertussen al ruim anderhalf uur aan de gang.
tune in op radio.q-dance.nl
Nu: Stephanie met een klassieker