Ja ik zie je sowieso op Hardfest en mss wel op Defqon.1 (maar dat hangt van de TT van die dag af, zijn zo veel vette artiestenwrote: Leuk om te horen, thanks! Ik heb expres vanaf 2015 puur op die stijl de focus gelegd en zie ook nu dat het z'n vruchten afwerpt in de vorm van boekingen. Gaat 'n mooi festivalseizoen worden zeg ik!
Ik sluit af in de "Theatre Of Themes"...wrote:Sta je mainstage of The Magic Show (?) area?
Keuzes maken he!wrote:Ja ik zie je sowieso op Hardfest en mss wel op Defqon.1 (maar dat hangt van de TT van die dag af, zijn zo veel vette artiestenwrote: Leuk om te horen, thanks! Ik heb expres vanaf 2015 puur op die stijl de focus gelegd en zie ook nu dat het z'n vruchten afwerpt in de vorm van boekingen. Gaat 'n mooi festivalseizoen worden zeg ik!)
Ja alweer!wrote:Special D op zondag!
Special D op zondag was een van mijn beste evenementervaringen ooitwrote:Ja alweer!wrote:Special D op zondag!Man wat was dat een domper vorig jaar (dat hij niet op zaterdag stond zeg maar)
Ruim en vaak meer dan genoeg ruimte. Genoeg wc's en meestal vlotte bediening. Alleen munten halen duurde de afgelopen jaren nogal lang. Te weinig verkooppunten en niet slim neergezet. Maar volgens mij was dat vorig jaar al een stuk beterwrote:Hoe is het terrein hier eigenlijk? Alles dicht bij elkaar? Druk in de wandelgangen?