Line up komt volgens mij binnenkort online..
Heb juist de namen die ik weet qua dagen van instagran
Heb juist de namen die ik weet qua dagen van instagran
Helemaal mee eens! B-front hoopte ik ook op, maar helaas. Radical ken ik niet, maar vind een liveset van hem zo achter mijn laptop echt helemaal niks. Maar misschien is het live wel supervet. Even het laatste uurtje ordinair hersenloos beuken kan ook een keertje leuk zijnwrote:Ja hoor prima line-up, had graag toch weer B-Front gezien op de main ipv Gunz for Hire, maarja kunnen niet alles hebbenVoor de rest Sound Rush, NSCLT, Wildstylez (Classics
) en Frequencerz erg vet! Kijk er nu al naar uit
Radical ken ik niet?wrote:Helemaal mee eens! B-front hoopte ik ook op, maar helaas. Radical ken ik niet, maar vind een liveset van hem zo achter mijn laptop echt helemaal niks. Maar misschien is het live wel supervet. Even het laatste uurtje ordinair hersenloos beuken kan ook een keertje leuk zijnwrote:Ja hoor prima line-up, had graag toch weer B-Front gezien op de main ipv Gunz for Hire, maarja kunnen niet alles hebbenVoor de rest Sound Rush, NSCLT, Wildstylez (Classics
![]()
Wordt weer een dagje tussen de hardstyle en de stage van Mr Belt &Wezol lopen met een uitstapje naar P&D en misschien Crypsis. Zin in!
Haha, ik vond het al knap. Raad het zeker aan om hem een keer live mee te maken.wrote:Ik bedoelde meer dat ik hem nog nooit live heb meegemaakt en ken ook weinig nummers van hem.
Radical - Aankomst In De Haven, vind ik de beste van het album.wrote:Radical ken ik niet?wrote:Helemaal mee eens! B-front hoopte ik ook op, maar helaas. Radical ken ik niet, maar vind een liveset van hem zo achter mijn laptop echt helemaal niks. Maar misschien is het live wel supervet. Even het laatste uurtje ordinair hersenloos beuken kan ook een keertje leuk zijnwrote:Ja hoor prima line-up, had graag toch weer B-Front gezien op de main ipv Gunz for Hire, maarja kunnen niet alles hebbenVoor de rest Sound Rush, NSCLT, Wildstylez (Classics
![]()
Wordt weer een dagje tussen de hardstyle en de stage van Mr Belt &Wezol lopen met een uitstapje naar P&D en misschien Crypsis. Zin in!

Hou dat zowrote:Ik bedoelde meer dat ik hem nog nooit live heb meegemaakt en ken ook weinig nummers van hem.
Haattraxx in het kwadraat weerwrote:Hou dat zowrote:Ik bedoelde meer dat ik hem nog nooit live heb meegemaakt en ken ook weinig nummers van hem.
Haha, we gaan het meemaken! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik het ga vinden... Misschien vind ik helemaal niks of ben ik nadien ook een groot fanwrote:Haattraxx in het kwadraat weerwrote:Hou dat zowrote:Ik bedoelde meer dat ik hem nog nooit live heb meegemaakt en ken ook weinig nummers van hem.
wrote:https://m.facebook.com/events/1908717832730372
Nieuwe hosting erbij?
.
Spitnoise geloof van 00.00 tot 01.00.
Fake news!wrote:Nog een area... en volgens het ED flinke ruzie binnen de organisatie
Ik geloof er wel het een ander van.... ook niet alles. Maar zit ergens wel kern van waarheid inwrote:Fake news!wrote:Nog een area... en volgens het ED flinke ruzie binnen de organisatie
http://www.ed.nl/laarbeek/wish-outdoor- ... ~a35752bd/wrote:Deel ff je inside information
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Het is ook niet niks om een dergelijk bedrijf te besturen. Deze jongens zijn jammer genoeg niet de enigen die er na een tijdje erachter komen dat ze als compagnons absoluut niet meer door een deur kunnen. De editie in Italie heeft ook een ander thema dan de edities in Nederland en Mexico. Zou toch logischer zijn om de lijn door te trekken?wrote:http://www.ed.nl/laarbeek/wish-outdoor- ... ~a35752bd/wrote:Deel ff je inside information
Die splitsing is er door gekomen dat een groot deel de stagebouw in wou en niet alleen tot wish wilde beperken. Daar is nogal het een en ander of gezegd destijds. Vooral omdat een heel groot deel van de opslag en apparatuur van wish is/was en die mee genomen was.
Verder weet ik zo 1.2.3... waar de waarheid in het omzet winst verhaal zit. Alleen je hebt wel duidelijk 2 kampen.