wrote:Ook aanwezig, tot straks.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vandaag waarschijnlijk pas om 8 uur aanwezig 
Snoeien bij The Geminizers?
Ga daar zeker een kijkje nemen ja.wrote:Vandaag waarschijnlijk pas om 8 uur aanwezig
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ook zeker bij the geminizers te vinden, linksvoor bij de bar!
Mooi, dan gaan wij eens een pilsje drinken!wrote:Ook zeker bij the geminizers te vinden, linksvoor bij de bar!
Tegelijk met sound rush, dus helaas. Verkies sound rush wel degelijk boven p&d
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Gvd man, als k ook maar 1 snoeisessie eruit gooi staan dr weer 3 met een camera klaar.
Is het echt zo bedroevend daar?wrote:Gvd man, als k ook maar 1 snoeisessie eruit gooi staan dr weer 3 met een camera klaar.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Tis een house festival eigenlijk he, dus de mensen die een uitstapje naar de hs of raw maken kijken hun ogen uit.wrote:Is het echt zo bedroevend daar?wrote:Gvd man, als k ook maar 1 snoeisessie eruit gooi staan dr weer 3 met een camera klaar.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Linksvoor, kan niet wachten om ongegeneerd uit mn plaat te gaan haha. K merk dat k teveel op HT zit, zo leuk vind ik het dus tussen de house gekkies.wrote:Yannick al gemeet.. zin in gemies
Nergens last van aan de linker kant bij Ace of Spadeswrote:Tis een house festival eigenlijk he, dus de mensen die een uitstapje naar de hs of raw maken kijken hun ogen uit.wrote:Is het echt zo bedroevend daar?wrote:Gvd man, als k ook maar 1 snoeisessie eruit gooi staan dr weer 3 met een camera klaar.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Had t ook vooral over de main hardstyle. Te herkennen aan spoontech.
Ga het merken tijdens freq. Ik loop rond in korte spijkerbroek en wit/grijs shirt met gekleurd borstzakjewrote:Had t ook vooral over de main hardstyle. Te herkennen aan spoontech.
Mike... hard en yanick al gespot... heuu
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik ben wish heel dankbaar. Dit verduidelijkt alleen maar meer dat ik steeds minder met de hedendaagse RAW heb...wel mooi The Machine - Rollin' weer een keer gehoord. Hoop dat Crypsis me nog kan verrassen.
Dat volk bij de main is echt grappig.
Iedereen dom voorzich uit te staren,beetje met vragende ogen wat zie hier iig doen.
En dan heb je ook nog dat dronken volk wat niet eens op benen kan blijven staat

Iedereen dom voorzich uit te staren,beetje met vragende ogen wat zie hier iig doen.
En dan heb je ook nog dat dronken volk wat niet eens op benen kan blijven staat
Kan altijd beter, maar zeker vermakelijk.wrote:Leuk feestje jongens?
Denk dat jones... the geminizers... sound rush.. wildstylez en een hele dikke shout out naar headhunter WEL op zijn plek zijn vandaag.
Atmozfears draaide een dikke zaad set hoorde ik. En gunz4hire is niet echt speciaal meer.
Pluspuntje voor de claros en de amsterdammer hem uitflipt vanwege mijn eindhoven petje. Calimero
Atmozfears draaide een dikke zaad set hoorde ik. En gunz4hire is niet echt speciaal meer.
Pluspuntje voor de claros en de amsterdammer hem uitflipt vanwege mijn eindhoven petje. Calimero
Haha toch lekker rustig om je heen kijken, wachten tot er iets leuks komtwrote:Godsamme heady, beetje bpm erbij
Iemand nog 2 zondagkaartjes die ik over kan nemen?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Voor een gratis feestje was het wel lachen!wrote:Kan altijd beter, maar zeker vermakelijk.wrote:Leuk feestje jongens?
Sorry jongens, Geminizers net niet gehaald. Vanwege wegafzettingen en omleidingen pas half 9 op de camping met een stapel pizza's, die toen rustig bij de tent opgegeten. Kon wel meeluisteren, want ik lig niet ver van de hardstyle stages.
Vandaag wel genoten van Frequencerz - Burning (Gated Kick Edit), Kraantje Pappie, Special D en Headhunterz

Summer In The City, Make It Loud Remix, The Great Spirit (Wildstylez Remix), Let There Be Light, Angels & Demons, Rock Civilization, Psychedelic Masterblade, Tonight/Reignite, World of Madness, Luminosity, Feel My Love (Devin Wild & Sub Zero Project Remix), Tribute to SAIFAM en Destiny
Vandaag wel genoten van Frequencerz - Burning (Gated Kick Edit), Kraantje Pappie, Special D en Headhunterz
Summer In The City, Make It Loud Remix, The Great Spirit (Wildstylez Remix), Let There Be Light, Angels & Demons, Rock Civilization, Psychedelic Masterblade, Tonight/Reignite, World of Madness, Luminosity, Feel My Love (Devin Wild & Sub Zero Project Remix), Tribute to SAIFAM en Destiny
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Who's going
Nobody has said they're going yet.