We doen geen stapelen dit keer hè, knoop het in je oren.wrote:Zin an! Morgen lekker weer een feestje pakken!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin!!!!

Hier ook! Echt gruwelijk veel zin in! Ga je weer van die moves á la Hardbass 2011 doen?wrote:Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk nu al uit naar de sfeer, Hardtraxxers, setjes, locatie etc.
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Beste feesje ever ga je we er van maken!!
! 
Heeel veel zin in
Blij dat ik hem toch even lekker mee kan pakken dankzij p en david 
wrote:Heeel veel zin inBlij dat ik hem toch even lekker mee kan pakken dankzij p en david
E
+2wrote:Morgen rond 12 uur al aanwezig bij wish voor een dagje arbeit
en avonds om half 8 meeting, 8 uur foto!
Bij de The Dungeon!
Exactly my thoughts. Laatste feestje was alweer in maart (Hardstyle Rockers). Sindsdien alleen maar druk bezig geweest met school, dus ben er ook wel aan toewrote:Zin an! Morgen lekker weer een feestje pakken!
Ik heb stiekem wel zin in morgen(vandaag). We gaan met een bus vanuit Haaren. Misschien ben ik aan het einde niet echt aanspreekbaar. Maar dat zal wel komen door de drank 
C
Thuis van werk (erg laat vandaag) en me bedenken dat ik over 12 uur alweer bij WISH sta... 
Haha, ja goed kans op!wrote:Ga je weer van die moves á la Hardbass 2011 doen?wrote:Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin Zin!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kei veel zin in
Het weer ziet er ook fantastisch uit!
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Perfecte weer voor een feestje lijkt me zo !!
Gruwelijk veel zin in
Gruwelijk veel zin in
E
blijf vandaag veel drinken ivm hitte en laat je bij de huidkanker stichting in smeren om te voorkomen dat je verbrand.
Tot vanavond bij de meeting!
staan daar zeg maar chicks die je insmeren?wrote:blijf vandaag veel drinken ivm hitte en laat je bij de huidkanker stichting in smeren om te voorkomen dat je verbrand.
wrote:staan daar zeg maar chicks die je insmeren?wrote:blijf vandaag veel drinken ivm hitte en laat je bij de huidkanker stichting in smeren om te voorkomen dat je verbrand.
Haha ik dacht het zelfde ja !
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Voor de Wie Is De Mol kandidaten:
Beste kandidaten,
Op het festivalterrein van WiSH Outdoor 2012, te Beek & Donk, heb ik een tiental jokers verstopt. Vind deze en breng ze naar mij, degene met de meeste jokers wint een vrijstelling voor de eerstvolgende test. Succes!
Beste kandidaten,
Op het festivalterrein van WiSH Outdoor 2012, te Beek & Donk, heb ik een tiental jokers verstopt. Vind deze en breng ze naar mij, degene met de meeste jokers wint een vrijstelling voor de eerstvolgende test. Succes!
Lol, en ik ben er nietwrote:Voor de Wie Is De Mol kandidaten:
Beste kandidaten,
Episch veel zin in, al heb ik wel een licht katertje 
x 2wrote:Episch veel zin in, al heb ik wel een licht katertje
Ik heb me expres ingehouden gisteravond, dus ben fris en fruitig 
Avond voor Defqon was ik moeilijk dronken en had ik 4 uur geslapen, dan moet dit ook wel te doen zijnwrote:Ik heb me expres ingehouden gisteravond, dus ben fris en fruitig
Dus fris & fruitig zal ik ook wel zijn denk ik.
Who was there
Nobody has said they're going yet.