Laten we zeggen 20 euro en that's it. Ik neem aan dat je met de verkoop meer hebt verkregen
. Dan gaan we met Len en Guido, heb namelijk 4 stuks kaarten gewonnen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Voor 20 euro in totaal kun je zoiets toch wel heeeel moeilijk laten liggen
Beetje kut tegenover Mike & Mau als ik dit doe waarschijnlijk, maar ik denk dat zij hetzelfde hadden gedaan als ze de kans hadden gekregen
Ik ga ff navraag doen bij m'n ouders en dan ga ik waarschijnlijk wel mee. Halen jullie mij ook op en brengen jullie mij thuis?
Beetje kut tegenover Mike & Mau als ik dit doe waarschijnlijk, maar ik denk dat zij hetzelfde hadden gedaan als ze de kans hadden gekregen
Ik ga ff navraag doen bij m'n ouders en dan ga ik waarschijnlijk wel mee. Halen jullie mij ook op en brengen jullie mij thuis?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Prima, ik hoor het wel. Makkelijkst is om op station Doetinchem De Huet te komen als je OV hebt. Als dit niet lukt dan kom ik Aalten wel in rijden. Thuisbrengen in ieder geval wel ja
.
Oh ja, heenweg kan natuurlijk wel. Terugweg wordt iets lastiger, dan zul je me inderdaad maar thuis moeten brengen 
Wel bedankt voor dit aanbod man, ik kijk ff wat ik er mee doe
Morgen hoor je sowieso wel van me.
Wel bedankt voor dit aanbod man, ik kijk ff wat ik er mee doe
Morgen hoor je sowieso wel van me.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
No problemo 
Ikkeeeewrote:Nog mensen die met het OV gaan?
Gisteren daar de kermis attractie opgebouwd. Dus ik heb de stages als deels gezien.
En ik moet zeggen voor de gene die er heen gaan.
Die stages zijn echt super mooi.
Hoe laat meeten we op Eindhoven?wrote:Ikkeeeewrote:Nog mensen die met het OV gaan?
Uhmmm uurtje of 2/3 ?wrote:Hoe laat meeten we op Eindhoven?wrote:Ikkeeeewrote:Nog mensen die met het OV gaan?
Jah, ik moet eerst langs breda.. Maar hebben wel contact via teleeefooon 
Heb goedkeuring gekregen van mijn ouders/ Mau, dus ik ga bijna 100% zeker 
AWESOME 
Jongens, meisjes, dames en heren... IK HEB ER ECHT MEGA VEEL ZIN IN
Voel me echt een klein kindje bij wie Sinterklaas op bezoek komt
Jongens, meisjes, dames en heren... IK HEB ER ECHT MEGA VEEL ZIN IN
Voel me echt een klein kindje bij wie Sinterklaas op bezoek komt
Jaaaaaawrote:Heb goedkeuring gekregen van mijn ouders/ Mau, dus ik ga bijna 100% zeker
Hahawrote:Heb goedkeuring gekregen van mijn ouders/ Mau, dus ik ga bijna 100% zeker
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Goeien. Ik kan ook haast niet meer wachten jongens en meisjeswrote:Heb goedkeuring gekregen van mijn ouders/ Mau, dus ik ga bijna 100% zeker
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Nicewrote:Heb goedkeuring gekregen van mijn ouders/ Mau, dus ik ga bijna 100% zeker
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Overtreft het "de adelaar"?wrote:Gisteren daar de kermis attractie opgebouwd. Dus ik heb de stages als deels gezien.
Ik vond die ster van vorig jaar ook megadik hoor, stage was ook heel breed en hoog, de DJs stonden toen ook heel hoog
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Kaartje over, voor 30 euro de jouwe
!
E
ja. Die kermisattractie stond zaterdag toch al? Of heb je verder alles aangesloten?wrote:Overtreft het "de adelaar"?wrote:Gisteren daar de kermis attractie opgebouwd. Dus ik heb de stages als deels gezien.
Who was there
Nobody has said they're going yet.