Op Intents?
Denk door Toneshifterz Vs Nitrouz, weet het niet zeker.
Ja op Intents. Kan best maar die heb ik niet gezien.wrote:Op Intents?
Wat was dat trouwens een saaie set zegwrote:Ja op Intents. Kan best maar die heb ik niet gezien.wrote:Op Intents?
Volgens mij was het ergens in de laatste 3 uur op de main?
Prima anthem inderdaad, alleen jammer van die veels te lange break. Maarja dat "hoort" ook wel een beetje bij anthemswrote:Vind het een prima anthem!
Vocals zijn te doen en de melodie geeft ook echt een gevoel mee vind ik.
En wat is het geworden?wrote:Misschien uiteindelijk toch nog hier aanwezig
Vandaag aanbod gekregen. Early bird kaartje van 30e, dus even nog een nachtje over slapen
Helaas niet, en dat komt door een aantal punten.wrote:En wat is het geworden?wrote:Misschien uiteindelijk toch nog hier aanwezig
Vandaag aanbod gekregen. Early bird kaartje van 30e, dus even nog een nachtje over slapen
Pff, jammer jongenwrote:Helaas niet, en dat komt door een aantal punten.![]()
1. Moet die dag gewoon werken![]()
2. Week ervoor is Defqon, en ga extended dus kost bakken met geld
3. Heb die avond een verjaardag
Dat weet ik inderdaad niet, want ik ga het missen!wrote:Pff, jammer jongenwrote:Helaas niet, en dat komt door een aantal punten.![]()
1. Moet die dag gewoon werken![]()
2. Week ervoor is Defqon, en ga extended dus kost bakken met geld
3. Heb die avond een verjaardagJe weet niet wat je gaat missen!
Krijg je geen spijt van! Vorig jaar zijn wij ook helemaal via België moeten reizen omdat alleen daar een opstapplaats voor een bus was en er verder niemand kon rijden..wrote:Besloten om Summerfestival eens over te slaan en met 5 a 6 personen vanuit België naar Wish te gaan.
Line-up bij TMS is superdik
In Beek en Donk zelf? Gemert?wrote:Daar woon ik vlakbij, dus kan t goed horen
Ben helaas nog maar 14
Nee in Aarle-Rixtel.wrote:In Beek en Donk zelf? Gemert?wrote:Daar woon ik vlakbij, dus kan t goed horen
Ben helaas nog maar 14
Gewoon op zondag gaan dan. 2 jaar terug met Charly en Theo de vetste set ooit meegemaakt. Dat was echt ziekelijk. Audio Addicts draaien ook op zondag volgens mij, die moet jij wel kennen.wrote:Nee in Aarle-Rixtel.wrote:In Beek en Donk zelf? Gemert?wrote:Daar woon ik vlakbij, dus kan t goed horen
Ben helaas nog maar 14
Ligt er vlak tegenaan, in 2 minutjes fietsen ben ik in Beek en Donk hahah.