En weg sfeer...wrote:Nog meer gezelligheid.wrote:Jeiiiiiwrote: Met Bas(Density) hier zeker aanwezig nu.![]()
Hoop dat mijn aanwezigheid je niet teveel stress opleverd tijdens je set.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Muhaha. 2 kaartjes gewonnen bij TiLLT. Ben er dus bij!
Nice, zie ik jou ook een keerwrote:Muhaha. 2 kaartjes gewonnen bij TiLLT. Ben er dus bij!
Weet iemand of het parkeren betaald of gratis is?
Ik kan er niks over vinden, of ik kijk er weer eens overheen
Ik kan er niks over vinden, of ik kijk er weer eens overheen
las geloof ik hier of op partyflock 10euro. maar bindt me daar niet op vast!
Ja dat las ik dus ook. Maar er staat niks over op de website en in de berichtgeving... althans, niet waar ik zoekwrote:las geloof ik hier of op partyflock 10euro. maar bindt me daar niet op vast!
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
10 euro inderdaadwrote:las geloof ik hier of op partyflock 10euro. maar bindt me daar niet op vast!
maar jij bent toch admin dan mag je toch overal je auto neerzetten? :p
Idd! Laatste keer was Fusion TNL toch?!wrote:Nice, zie ik jou ook een keerwrote:Muhaha. 2 kaartjes gewonnen bij TiLLT. Ben er dus bij!
@The I's
Alle crewleden mogen overal hun auto neerzetten
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Bij mij op de inrit 15 min lopenwrote:maar jij bent toch admin dan mag je toch overal je auto neerzetten? :p
C
Gelukkig weet ik een fijnere route dat je niet heel die omweg hoeft te nemen!
G1LL rijdt met ons mee dus knallen wij hem gewoon strak aan de bar!wrote:Alle crewleden mogen overal hun auto neerzetten
C
Morgen zal ik te herkennen zijn aan een te drukke print op blauw shirt, kort koppie, wss mijn witte PHD vest en groene driekwart...
zijn er nog bustickets verkrijgbaar? zo ja, waar?

Last edited by Titatovenaar on , edited 1 time in total.
Hoppa kaarten gewonnen via de facebook actie van The Machine.. D'r bij zijn

hoe ga jij erheen rob?wrote:Hoppa kaarten gewonnen via de facebook actie van The Machine.. D'r bij zijn![]()
Worden waarschijnlijk daar afgezet en rijden dan met vrienden die later komen terugwrote:hoe ga jij erheen rob?wrote:Hoppa kaarten gewonnen via de facebook actie van The Machine.. D'r bij zijn![]()
oh oke, maareh der is dus geen plek meer?
iemand nog antwoord op deze vraag trouwens?
wrote:zijn er nog bustickets verkrijgbaar? zo ja, waar?
Heen zou d'r wel plaats zijn, terug zou je het dan zelf moeten proberen te regelenwrote:oh oke, maareh der is dus geen plek meer?![]()
terug is net het probleem eigenlijkwrote:Heen zou d'r wel plaats zijn, terug zou je het dan zelf moeten proberen te regelenwrote:oh oke, maareh der is dus geen plek meer?![]()
Haha, hoop dat die maat van ons gaat, anders hebben wij ook een probleem.wrote:terug is net het probleem eigenlijk
Who was there
Nobody has said they're going yet.