band-act? iets gemist geloof ik?
Khadber heeft het over Mysteryland.wrote:band-act? iets gemist geloof ik?
Khadber heeft het over Mysteryland.wrote:band-act? iets gemist geloof ik?
In The Magic Show had hij het over een liveact met een complete band erbij of iets dergelijks. Dat wordt op Mysteryland waarschijnlijk voor het eerst gedaan. Ik neem aan dat hij wel dingen aan het voorbereiden is dan. Ik wil wel weten wat voor type tracks hij gaat doen dan en dergelijke.wrote:band-act? iets gemist geloof ik?
wrote:In The Magic Show had hij het over een liveact met een complete band erbij of iets dergelijks. Dat wordt op Mysteryland waarschijnlijk voor het eerst gedaan. Ik neem aan dat hij wel dingen aan het voorbereiden is dan. Ik wil wel weten wat voor type tracks hij gaat doen dan en dergelijke.Sowieso vind ik Slim Shore altijd wel leuk: een combinatie van minder gedraaide tracks, eigen werk en een paar hitjes. Op zich wel prima dus.
Niet dat je niet mag kijken ofzo maar ik denk als dat het eerste zal worden dat hij dan niet nu al previews gaat geven van die type tracks?!
Stonden ze al alleen als Droned, partyflock heeft dat nu weer is verandert geloof ik...wrote:The Geminizers draaien nu ook rond een uur of 7 op de Distorted stage?
Hij zou die liveact eerst daar doen. Waarom dat uiteindelijk niet is gebeurd weet ik niet, mss niet op tijd af ofzo.wrote:Op Defqon was Slim Shore ook al als live geboekt. Dan zal hij toch al wat afhebben neem ik aan.
Ik heb no money Gwrote:Dan gaat gijwrote:Ik wil ook
3 x achter elkaar = 3 bier?wrote:De eerste dj die High Voltage - Bombs Away draait krijgt een pils van me! Dat meen ik! Dus doe je best
wrote:3 x achter elkaar = 3 bier?wrote:De eerste dj die High Voltage - Bombs Away draait krijgt een pils van me! Dat meen ik! Dus doe je best
of werkt dat niet zo?
wrote:3 bier en een kapsalon
Klopt, we draaien nu gewoon onder de naam Geminizers en draaien mainstream hardcore.wrote:The Geminizers draaien nu ook rond een uur of 7 op de Distorted stage?
Het is zonder terugleggen.wrote:3 x achter elkaar = 3 bier?wrote:De eerste dj die High Voltage - Bombs Away draait krijgt een pils van me! Dat meen ik! Dus doe je best
of werkt dat niet zo?
wrote:ok laat dan maar...