Weet nog niet... van de week ergens... hoezo?
doe maar woensdag. dan ben ik er ookwrote:Weet nog niet... van de week ergens... hoezo?
doe maar woensdag. dan ben ik er ookwrote:Weet nog niet... van de week ergens... hoezo?
Hoezo gij ook...wrote:hmm crap was nieuws van 20 april
maja niet erg: t wordt mega vet denk ik
opbouwenwrote:Hoezo gij ook...wrote:hmm crap was nieuws van 20 april
haha, pm je nummer, je bent toch ook wish zelf zaterdags?wrote:opbouwenwrote:Hoezo gij ook...wrote:hmm crap was nieuws van 20 april
Nicewrote:WOEEEHOEEEE
Aanwezig samen met Pete
karel zit daar in de organisatie als ik me niet vergiswrote:Weet nog niet... van de week ergens... hoezo?
staan er ergens fototjes??wrote:faahaaaack, die stage komt er bruut uit te zien..
ik ga volgende week ff bak koffie daaro doen
in de appwrote:staan er ergens fototjes??wrote:faahaaaack, die stage komt er bruut uit te zien..
ik ga volgende week ff bak koffie daaro doen
nee man. ik ga met de autowrote:Hoe doet iedereen dat eigenlijk met de terugweg? Gewoon die pendelbus nemen? Is wel 10eu
Hier hetzelfde.wrote:Pendelbus, voor 15euro op en neer naar tilburg
Ja die pendelbus van en naar Eindhoven is ook wel chill, alleen ze vertrekken pas allemaal om 02.15 uurwrote:Hier hetzelfde.wrote:Pendelbus, voor 15euro op en neer naar tilburg
Problem?wrote:Ja die pendelbus van en naar Eindhoven is ook wel chill, alleen ze vertrekken pas allemaal om 02.15 uurwrote:Hier hetzelfde.wrote:Pendelbus, voor 15euro op en neer naar tilburg