Dat is ook weer waar. Ik ben trouwens alleen op 'normale' stap-avonden hier geweest, ben benieuwd wat voor publiek er met een harder styles evenement rondloopt.wrote:Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk
Past
Try Before You Die, november 2016
- Venue
- Time Out, Gemert
- Time
- – (Sat)
- Price
- €25,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jammer inderdaad. Als Delete VIP zich gaat lenen voor de kleinere feesten dan verwacht je dat toch eerder op een evenement als Loudness dan op TBYD. Niet echt geïnteresseerd in deze locatie helaas.wrote:Jammer dat dit wsl de dag voor Loudness is. Had Delete VIP liever daar gezien.
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Ik ben er in het verleden op zowel normale als harder styles avonden geweest. Op normale avonden is het veelal jong uitgaanspubliek met nogal wat vervelende (allochtone) jongeren. Tijdens harder styles ligt de gemiddelde leeftijd ook (nog) lager dan we gewend zijn bij hardstyle. Veelal mensen uit de buurt die hier hun eerste ervaringen met hardstyle (en drugs) beleven (vermoed ik).wrote:Dat is ook weer waar. Ik ben trouwens alleen op 'normale' stap-avonden hier geweest, ben benieuwd wat voor publiek er met een harder styles evenement rondloopt.wrote:Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk
Ben er zelf al een tijd niet meer geweest, is er nog wat veranderd sinds men de sub "NXT'' noemt?
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Iemand die vanavond hier te vinden is? 
wrote:Ik ben er in het verleden op zowel normale als harder styles avonden geweest. Op normale avonden is het veelal jong uitgaanspubliek met nogal wat vervelende (allochtone) jongeren. Tijdens harder styles ligt de gemiddelde leeftijd ook (nog) lager dan we gewend zijn bij hardstyle. Veelal mensen uit de buurt die hier hun eerste ervaringen met hardstyle (en drugs) beleven (vermoed ik).wrote:Dat is ook weer waar. Ik ben trouwens alleen op 'normale' stap-avonden hier geweest, ben benieuwd wat voor publiek er met een harder styles evenement rondloopt.wrote:Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk
Ben er zelf al een tijd niet meer geweest, is er nog wat veranderd sinds men de sub "NXT'' noemt?
Klopt... paar keer op TBYD geweest (jack of sound b2b titan met kona - the cube staat me nog bij)...
Maar publiek is vrij jong, en ram v.d.k vaak.... verder wel een toplocatie, vooral lichtshowsgewijs
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Ja gister me hier erg vermaakt! Warface, Radical en Thera hebben zoals gewoonlijk hele dikke setjes neergezet. Voor de rest heb ik voor het eerst Delete live gehoord (ja voor het eerst, het spijt me
) en begrijp nu wat iedereen bedoeld dat live de kicks echt heel 'hard' gaan. Geluid en lichtshow was echt top, maar zoals hierboven al werd gezegd veel jongeren die helemaal vdk zijn. Maar toch mooie avond gehad 
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Uiteindelijk geweest. Delete V.I.P. hoogtepuntje, daarna huiswaarts gegaan. Weinig sfeer, kon niet veel met het overige publiek.
Ik las op Facebook, dat de mic van Nolz erg slecht werkte, waardoor hij niet veel als mc kon doen.
Des te beterwrote:Ik las op Facebook, dat de mic van Nolz erg slecht werkte, waardoor hij niet veel als mc kon doen.
Zoals ik van Time Out gewend zijn, veel 16 jarige helemaal vdk, glad, druk maar wel prima vermaakt omdat er fucking veel bekende waren.
Dat is dus echt niet vervelendwrote:Ik las op Facebook, dat de mic van Nolz erg slecht werkte, waardoor hij niet veel als mc kon doen.
Heb je Informer nog lekker strak ingemixt maat??wrote:Zoals ik van Time Out gewend zijn, veel 16 jarige helemaal vdk, glad, druk maar wel prima vermaakt omdat er fucking veel bekende waren.
Who was there
Nobody has said they're going yet.