Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.wrote:Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.
Gr.
Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.wrote:Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.
Waar slaat die zin nou weer op?wrote:Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.wrote:Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.
Gr.
iddwrote:Waar slaat die zin nou weer op?wrote:Jammer dat er altijd weer van die gunz4hire fans tussen zitten die mijn mening niet waarderen.wrote:Jammer dat je dan uit je graf op staat om dat dan hier neer te zetten.
Gr.Wat heeft Gunz for hire hier in godsnaam mee te maken?
wrote:This line up is getting bigger and bigger ...
Jij leest ook alleen top-reacties en reageert dan right?wrote:Tripped & Igneon System komen. Niet slecht.
Ja of jij. Igneon System kon dus blijkbaar wel.wrote:Jij leest ook alleen top-reacties en reageert dan right?wrote:Tripped & Igneon System komen. Niet slecht.
Igneon System kan niet..
Met de Time Out is ook heel weinig mis vind ik hoor, puike locatie.wrote:Moeten met een zeer sterkte (minimaal zo dik als vorig jaar) line-up komen wil ik hierheen gaan. Dag erna is namelijk op 20 minuten rijden een gruwelijk feest met oa Donkey Rollers in een veel dikkere locatie.
Zeg ik ook niet, maar de Mixx (waar dat andere feest is) is nog stuk dikkerwrote:Met de Time Out is ook heel weinig mis vind ik hoor, puike locatie.wrote:Moeten met een zeer sterkte (minimaal zo dik als vorig jaar) line-up komen wil ik hierheen gaan. Dag erna is namelijk op 20 minuten rijden een gruwelijk feest met oa Donkey Rollers in een veel dikkere locatie.
Vorig jaar werd 5 augustus de line up bekend gemaakt, het zou dus logisch gezien ieder moment kunnenwrote:Waaneer wordt hier meer over bekent gemaakt eigenlijk?
Inderdaad, als je deze line-up vergelijkt met vorig jaar welwrote:geen optie meer
reden is duidelijk dacht ik zo?