Ik ondertussen ook, alleen veel te laat voor mn gevoel. Wordt hem niet denk ik zo maar
4600 Euro voor 2 tickets:
http://www.ebay.de/itm/2x-Tomorrowland- ... 0917404410
Heel eBay staat vol :') allemaal rond de 1000 euro lol
Je kunt rond mei je kaarten terug verkopen aan ID&T als je niet kan of ietswrote:Heel eBay staat vol :') allemaal rond de 1000 euro lol
Het wordt tijd dat ze een nieuw systeem gaan gebruiken. Zoiets als met vliegtickets. Ieder ticket dat je besteld komt op naam van de gene die hem gaat gebruiken en ID scan apparaat... Scheelt een hoop gezeik met doorverkoop en nep kaarten. En als je niet kunt moet je annuleringsverzekering gebruiken.
Ook prima. Maar met zo'n systeem als vliegtickets ben je in een klap van al die doorverkoop bedrijven/mensen afwrote:Je kunt rond mei je kaarten terug verkopen aan ID&T als je niet kan of ietswrote:Heel eBay staat vol :') allemaal rond de 1000 euro lol
Het wordt tijd dat ze een nieuw systeem gaan gebruiken. Zoiets als met vliegtickets. Ieder ticket dat je besteld komt op naam van de gene die hem gaat gebruiken en ID scan apparaat... Scheelt een hoop gezeik met doorverkoop en nep kaarten. En als je niet kunt moet je annuleringsverzekering gebruiken.
Mensen die hier überhaupt zoveel voor willen betalen ..wrote:4600 Euro voor 2 tickets:
http://www.ebay.de/itm/2x-Tomorrowland- ... 0917404410
Ik heb precies hetzelfde. Kaarten voor Sziget al lang binnenwrote:Ik word sowieso helemaal geflipt van elke keer de kaartverkoop die het niet doet. En alle debiele mensen die denken oooooh tomorrowland ik MOET MOET MOET! Terwijl ze anders nooit gaan.. Ik ga lekker naar Sziget niet commercieel en kost geen flikker!
hadden ze weer de twitter actie?wrote:Toch nog 2 weekend kaarten kunnen bemachtigen dankzij Q-Dance.
Nee, een trouwe fan actiewrote:hadden ze weer de twitter actie?wrote:Toch nog 2 weekend kaarten kunnen bemachtigen dankzij Q-Dance.
Komt heus wel goed joh, gewoon ff bellen naar organisatiewrote:Mijn oud huisgenoten dachten grappig te zijn:'' Nee postbode die woont hier niet, doe maar Retour Afzender''
GVD GVD GVD GVD![]()
![]()
Ben echt super pissig!!