Probeer de facebook groep "Verkoop je harder styles kaartje facebook:)"wrote:Iemand nog 1 kaartje te koop? Pff moet er nog een hebbennnnn
Daar worden er volgens mij nog wel n aantal aangeboden
Probeer de facebook groep "Verkoop je harder styles kaartje facebook:)"wrote:Iemand nog 1 kaartje te koop? Pff moet er nog een hebbennnnn
Wekenlang jezelf verheugen op een feestje en als je er eenmaal staat lijkt het binnen een uur weer voorbij inderdaadwrote:Altijd zo jammer, je kijkt er zo naar uit en voor je het weet is het weer voorbij![]()
ik vond t qua drukte bij adaro wel meevallen, heel de tijd vooraan kunnen staan, ik vond t echt een geweldige avond, heerlijk die surprise acts ook (ook al waren ze niet lang) voor mij kon de avond haast niet beterwrote:Drukte en hitte bij de Adaro zaal waren inderdaad een minpuntje. Net zoals de smerige wc's (zoals ze nu al 3 jaar op rij zijn..)
Pluspunten waren:
++ Overal een goede sfeer.
+ Verschillende prima setjes gehoord bij Adaro & Frontliner
+ Lasershow in de Frontliner zaal, was wel echt een wauw-momentje
+ Snel geholpen worden bij de barren
+ Veel leuke nieuwe mensen leren kennen
+ Prima afsluiting van de 3 acts samen. Die Melodyman Hardcore Remix![]()
Oh en waar waren alle Hardtraxxers? Voor t eerst dat ik geen bekende Hardtraxxer ben tegengekomen op een groot feest.
Wel 2 jongens in een HT-shirt zien staan, maar verder dan een duimpje omhoog naar ze ben ik niet gekomen haha
Al met al was deze editie wel minder dan die van vorig jaar. Maar toch komt deze wel weer ergens in mijn top 5 feestjes van 2013 te staan. Heb me ook bij elke stage goed kunnen vermaken.
Volgend jaar ook zeker weer aanwezig. Hopen dat Digital Punk zijn eigen stage krijgt, die man verdient het.
Dit is inderdaad jaarlijks een groot probleem, 2 jaar geleden waren er zelfs wc's dicht gegaan op de avond omdat het gewoon niet meer te doen was om er eventjes te pissen.wrote:enige minpuntjes waren inderdaad de warme vieze wc's.
heb me er gelukkig maar 1 keer doorheen moeten worstelen omdat ik vrij snel die dixies gevonden had, maar inderdaad wel heel raar voor zo'n groot beursgebouw dat ze hier niet wat op weten te vinden...wrote:Dit is inderdaad jaarlijks een groot probleem, 2 jaar geleden waren er zelfs wc's dicht gegaan op de avond omdat het gewoon niet meer te doen was om er eventjes te pissen.wrote:enige minpuntjes waren inderdaad de warme vieze wc's.
Een oplossing verzinnen lijkt me toch niet zo heel groot probleem in zo een groot gebouw