Heb evt ook nog wel een slaapplek. Sowieso aanwezig! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Iemand enig idee of hier goed op leeftijd wordt gecontroleerd?
N
Zolang je Theracords goed gezind bent niet.
Gewoon gaan, ik ga ookwrote:Iemand enig idee of hier goed op leeftijd wordt gecontroleerd?
Of even plek totdat de eerste trein gaat?wrote:Heb evt ook nog wel een slaapplek. Sowieso aanwezig!
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Jammer, kom erachter dat ik dat weekend al wat heb. Was graag gegaan, dikke line-up en ik had deze keer ook vrienden gevonden om mee te gaan.
Godverdomme, weer eentje die ik misschien moet laten schieten. Kan nog wel met OV gaan, maar dat is in totaal ongeveer 30 euro en dan ben ik pas rond half 10 weer thuis, niet echt een goeie optie dus.
Door afhaken van het vervoer 1 ticket (MBFH ticket) te koop
Hopelijk wel.wrote:Iemand enig idee of hier goed op leeftijd wordt gecontroleerd?
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zin in
Hopelijk wat CO tracks in die speciale set
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Gaat een gezellige boel worden op mijn kamer, met 5 man 
Ook hier door afhaken van vervoer een ticket te koop. Wel een normale ticket (dus niet VIP) voor 12 euro is ie voor jou, stuur maar een pm 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Heb er zin in22.30 - 23.30 Twice
23.30 - 01.00 Cellrock
01.00 - 03.00 Geck-o / Geck-e vs Dj Thera (special 5 years set)
03.00 - 04.00 Degos & Re-Done
04.00 - 05:00 Titan
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Jaaa zin in 
Tot morgen!
Tot morgen!
Zo benieuwd naar Thera & Geck-O, hopen op veel CO2 platen 
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Aanwezig met Patrickjeb! Wie is in om effe te meeten?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zin in, kan niet wachten! 
Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom 
Anders wordt het op de helft van Titan gaan
Als je geluk hebt kun je hem achter het luxor nog neerzetten.wrote:Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom
Bij de Media Markt zit een garage ik dacht dat die 24/7 open was kan het ook mis hebben.wrote:Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom
Ik heb het net even gegoogled, en als je in je TomTom zet : Willemstunnel 1, of postcode: 6811 KZ. Kom je als het goed is in de dichtstbijzijnde parkeergarage, deze is 24/7 in en uit te rijdenwrote:Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Iemand nog een ticket nodig? Ik heb er 1 over en kom er toch nooit meer vanaf. Stuur een pb als je hem wilt hebben!
Edit:
GRATIS mensen, komop
Edit:
GRATIS mensen, komop