Poster: The Road to Redemption
Past

The Road to Redemption, november 2017

Time
– (Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Exterkate wrote:45 minuten voor 3 artiesten, lekker man. Spell of Sin wel heel vet! Hopelijk komt deze net als die Annihilate set van de eerste editie online.

Toch ga ik gewoon naar Scantraxx 4 november. Mits er dan genoeg animo voor is. Anders last minute hier een ticket voor halen ^^
Afgaand op party-vervoer.nl boekingen leeft scantraxx niet heel erg.
(in ieder geval niet om met de bus te gaan)
6 inschrijvingen uit Twente.
Ter vergelijking : voor Radical zijn er 3 volle Beatbuzzen en 12 open inschrijvingen. (circa 140 man)

Maar natuurlijk twee compleet verschillende feesten.

Veel die op Headhunterz returns waren gingen dan wel weer ook naar Scantraxx.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 12 days ago
The road to hitjes met zulke settijden, man man man zeg :thumbdown:. Zet eens wat minder artiesten op de lineup neer en geef ze wat meer draaitijd, worden die sets alleen maar beter van. Spell of Sin zoals eerder gezegd dan wel weer erg vet.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:45 minuten voor 3 artiesten, lekker man. Spell of Sin wel heel vet! Hopelijk komt deze net als die Annihilate set van de eerste editie online.

Toch ga ik gewoon naar Scantraxx 4 november. Mits er dan genoeg animo voor is. Anders last minute hier een ticket voor halen ^^
Gewoon hierheen met de Opgevoerde Maaivereniging.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Sold out! Naar verluid 12.000 tickets
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Vrij sick!
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Er staan gewoon teveel artiesten op deze lineup, 0,0 ruimte voor variatie. Enige set die ik leuk zou vinden is de set met nieuwe album en TSOS set
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Applausje waard wel!
Aantal artiesten valt wel mee toch. B2b setjes zijn allemaal met radical die dan al flink wat uren achter de dek heeft gestaan. Genoeg ruimte voor variatie denk ik zo
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait. Als je RRb2bE-Forceb2bD-Sturb als voorbeeld pakt, ieder 15 minuten. Dat is 4 nummers (5 als ze redelijk doormixen). Je wordt dus letterlijk geboekt om 4/5 nummers te draaien :lol:

De andere artiesten die b2b staan voor 45 minuten, hebben dus 22,5 minuten om te vullen. Ook niet meer dan 7/8 nummers.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
blijft publiekstrekker he
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
patrickjeb wrote:Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait. Als je RRb2bE-Forceb2bD-Sturb als voorbeeld pakt, ieder 15 minuten. Dat is 4 nummers (5 als ze redelijk doormixen). Je wordt dus letterlijk geboekt om 4/5 nummers te draaien :lol:

De andere artiesten die b2b staan voor 45 minuten, hebben dus 22,5 minuten om te vullen. Ook niet meer dan 7/8 nummers.
Jep.. zeer jammer, maar sta hier wss wel bij met mn blije bakkes alle hitjes mee te dansen :whistle:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Jammer dat het zo ver is anders was ik hier naartoe gegaan, 2 en half uur reistijd :/

Vandaag ook uitverkocht geraakt.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
patrickjeb wrote:Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait
Zoals hier?
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen Aug 2026
View on YouTube
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
patrickjeb wrote:Ja, want Radical gaat alleen maar handjes klappen als hij met andere artiesten draait.
Radical doet niet non-stop mee met de b2b2b's. Hij gaat af en toe ook gewoon backstage wat ik me kan herinneren van One man army.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
tommeh wrote:Game trailert
Heeft ie gewoon de RTL5 en Defqon/Qlimax stemmen gebruikt :O
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
tommeh wrote:View on YouTube
:lol: zelfverheerlijking, dalijk mag je met Radical de wereld redden. (Trailer half gekeken)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Exterkate wrote:Er is echt niets wat Radical niet professioneel aanpakt :lol: ontzettend veel respect voor
Dit, denk dat ik er een beetje te oud voor ben, maar het is wel weer next level aangepakt.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Onthafloorx wrote:
tommeh wrote:View on YouTube
:lol: zelfverheerlijking, dalijk mag je met Radical de wereld redden. (Trailer half gekeken)
Moet je anders even de game app van Zlatan Ibrahimovic downloaden. Dat is pas zelfverheerlijking haha :lol:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Maar Zlatan is dan ook son of God.

15 feitjes over Zlatan Ibrahimovic

1. Toen hij 10 jaar oud was besloot Zlatan op zichzelf te gaan wonen. Zijn ouders verhuisden naar een ander huis.
2. Zlatan verloor zijn maagdelijkheid voordat zijn ouders dat deden
3. Zlatan heeft een test gedaan met een leugendetector. De leugendetector biechtte alles op.
4. Toen Zlatan jong was, sliepen zijn ouders bij hem in bed als ze bang waren.
5. Wanneer Zlatan bij jou op bezoek komt, ben jij de gast.
6. De vader van Zlatan heet Zlatan Junior.
7. Een keer toen Zlatan door rood reed, werd hij staande gehouden door de politie. Hij schreef de politie-agent een boete uit.
8. Zlatan hielp de vroedvrouw toen hij geboren werd.
9. Zlatan liegt nooit. De waarheid heeft soms ongelijk.
10. Toen Alexander Graham Bell de telefoon uitvond, had hij al 3 gemiste oproepen van Zlatan.
11. Zuurstof heeft Zlatan nodig om te overleven.
12. Het is onmogelijk voor Zlatan om een hartaanval te krijgen. Niemand is dom genoeg om hem aan te vallen.
13. Op school moesten de leraren hun hand opsteken om met Zlatan te mogen praten.
14. Zlatan miste ooit twee dagen op school. Die dagen werden later zaterdag en zondag genoemd.
15. De ene dag dat Zlatan te laat op school kwam, werden alle andere studenten gestraft omdat ze te vroeg waren.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Zlatan is een baas. Hoe die zijn kledingmerk ook presenteert. A to Zlatan.

Fijne shirtjes zijn dat overigens.

/offtopic.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Remi wrote:Maar Zlatan is dan ook son of God.

15 feitjes over Zlatan Ibrahimovic

1. Toen hij 10 jaar oud was besloot Zlatan op zichzelf te gaan wonen. Zijn ouders verhuisden naar een ander huis.
2. Zlatan verloor zijn maagdelijkheid voordat zijn ouders dat deden
3. Zlatan heeft een test gedaan met een leugendetector. De leugendetector biechtte alles op.
4. Toen Zlatan jong was, sliepen zijn ouders bij hem in bed als ze bang waren.
5. Wanneer Zlatan bij jou op bezoek komt, ben jij de gast.
6. De vader van Zlatan heet Zlatan Junior.
7. Een keer toen Zlatan door rood reed, werd hij staande gehouden door de politie. Hij schreef de politie-agent een boete uit.
8. Zlatan hielp de vroedvrouw toen hij geboren werd.
9. Zlatan liegt nooit. De waarheid heeft soms ongelijk.
10. Toen Alexander Graham Bell de telefoon uitvond, had hij al 3 gemiste oproepen van Zlatan.
11. Zuurstof heeft Zlatan nodig om te overleven.
12. Het is onmogelijk voor Zlatan om een hartaanval te krijgen. Niemand is dom genoeg om hem aan te vallen.
13. Op school moesten de leraren hun hand opsteken om met Zlatan te mogen praten.
14. Zlatan miste ooit twee dagen op school. Die dagen werden later zaterdag en zondag genoemd.
15. De ene dag dat Zlatan te laat op school kwam, werden alle andere studenten gestraft omdat ze te vroeg waren.
Ik had gerekend op een 4. Arsenal :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
-
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Uiteindelijk toch maar besloten hier naar toe te gaan, iemand uit me klas gaat hier heen en kon nog een kaartje regelen op ticketswap + hij haalt me op en dan gaan we met de bus. Wat ben ik een blije jonge zeg :lol:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Begin hier toch wel aardig zin in te krijgen. Hoop dat dit OmA kan evenaren. En heeft er misschien iemand een idee/gehoord wat ze hier schenken? En of ze met munten gaan werken? Zag al wel foto’s dat de kluisjes net zoals GelreDome zijn, buiten. Dus hou er rekening mee dat er niet constant heen en weer gelopen kan worden.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 20 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago