Ik vroeg om een UBER OVERKILL RAG FEEST
DIT IS 'M!
DIT IS 'M!
+1wrote:Wilde in 1e instantie niet gaan, omdat ik de week erna al naar IQ ga, maar nu ik deze line-up zie ben ik toch serieus gaan twijfelen
Heb je die laatste 5 seconde gehoord?wrote:Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..
Kan echt niet wachten!Die trailer is ook echt nice gedaan
wrote:Anthem is stijve penis materiaaaaaaal! Dit wordt maximaal raggen!!! Zo'n zin in
wrote:Anthem is stijve penis materiaaaaaaal! Dit wordt maximaal raggen!!! Zo'n zin in
wrote:Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..
Haha, lekker jezelf quotenwrote:wrote:Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..
Ik denk dat ik met je mee kom doen...vriendin van me wil ook mee..dus we wachten ff tot we volgende week weer geld hebbenwrote:Dit wordt echt maximaal losgaaaaaan!
Ow dat moeten we zeker even doenwrote:Ik denk dat ik met je mee kom doen...vriendin van me wil ook mee..dus we wachten ff tot we volgende week weer geld hebbenwrote:maximaal losgaaaaaan!en dan bestellen...dat worden lekkere weekjes!!! rebirth, zany, inqontrol
![]()
Ofnie....nog een feestloos weekendje en dan drie weken achter elkaar knallen!!!!!wrote:Ow dat moeten we zeker even doenwrote:Ik denk dat ik met je mee kom doen...vriendin van me wil ook mee..dus we wachten ff tot we volgende week weer geld hebbenwrote:maximaal losgaaaaaan!en dan bestellen...dat worden lekkere weekjes!!! rebirth, zany, inqontrol
![]()
Dit worden ZEKER lekkere weken, het weer slaat al om, het begint nu echt KEIhard te kriebelen bij mij!
YEEEEEEEAAAAAAAH!wrote: Ofnie....nog een feestloos weekendje en dan drie weken achter elkaar knallen!!!!!
Ik had dat vorige week zaterdag!wrote:Ofnie....nog een feestloos weekendje en dan drie weken achter elkaar knallen!!!!!
Goede shit!