Ik ben alleen nog nooit in het Beursgebouw geweest, is het wat?
het is lekker warm!wrote:Ik ben alleen nog nooit in het Beursgebouw geweest, is het wat?
het is lekker warm!wrote:Ik ben alleen nog nooit in het Beursgebouw geweest, is het wat?
wrote:het is lekker warm!wrote:Ik ben alleen nog nooit in het Beursgebouw geweest, is het wat?
Ik ga dus echt niet in me bikini lopen, puilt me buik zo uit. Ik doe me badpak wel aan.wrote:wrote:het is lekker warm!wrote:Ik ben alleen nog nooit in het Beursgebouw geweest, is het wat?
Neem je bikini maar mee
dan ga je wel snelwrote:Ik denk dat ik voor mn speedobadpak ga!
BAM!wrote:Net met Max de vinyltjes gehaald bij Freaky, Jowan en B-front nog gezien.. Nog 3 Nachtjes![]()
Vet, even opletten dus zaterdag!wrote:Kwamen nieuwe shirtjes aan van Fusion voor zaterdag. Zei Jowan
wrote:Vet, even opletten dus zaterdag!wrote:Kwamen nieuwe shirtjes aan van Fusion voor zaterdag. Zei Jowan
@ Kepro en Loesj: Kepro, koop een kaartje dan! Dan kunnen we een indoor poolparty houden!
Dat is het dus nietwrote:als het kaartje nog 15 euro is
Met bestek?wrote:Vet, even opletten dus zaterdag!wrote:Kwamen nieuwe shirtjes aan van Fusion voor zaterdag. Zei Jowan
@ Kepro en Loesj: Kepro, koop een kaartje dan! Dan kunnen we een indoor poolparty houden!
wrote:Dat is het dus nietwrote:als het kaartje nog 15 euro is
Very nicewrote:Ja met bestek jaIk heb het al klaar liggen!
En een broodje Embryo.
Vet, die ga ik onthouden.wrote:Ben morgen te herkennen aan een paars shirt met de opdruk: Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?!
Ik ben dr 1 keer geweest met headliner, maar dat is echt 5 jaar geleden ofzo.... maar ik dacht dat de bar toen rechts was..... en je kan ergens een balkon op...achterin! tenminste...zo zag het er toen uit!wrote:Vet, die ga ik onthouden.wrote:Ben morgen te herkennen aan een paars shirt met de opdruk: Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?!
Ik ben helemaal niet bekend met het beursgebouw... Loesj wel, misschien heeft zij tips...