Godverdomme
ik neem zaterdag de hele wasmand maar mee dan hahaha
Check hier het album met de kleurplaten van de afgelopen editie:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... cda932b16c

Met name Jordi, Stefan en ik staan vaak de hele nacht kleding te wassen, kleding droog te wapperen boven je hoofd, of ze aan de waslijn te hangenwrote:Godverdommeik neem zaterdag de hele wasmand maar mee dan hahaha
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Jij vraagt, Wij draaienwrote:Kan er iemand haar reactie(s) filmen tijdens 2 and a half kings?![]()
En wanneer komt de timetable dan online?wrote:DAT ZOU VERDOMME EENS TIJD WORDEN en ja hoor daar is dan de afmovie van de vorige editie![]()
View on YouTube
Oh, goeie. Normaal gesproken zou ik die vandaag gepost hebbenwrote:En wanneer komt de timetable dan online?
wrote:Oh, goeie. Normaal gesproken zou ik die vandaag gepost hebbenwrote:En wanneer komt de timetable dan online?![]()
Bij deze dan:
22:00-23:30 Geck-o presents How To Be Invisible
23:30-00:30 Bold Action album showcase
00:30-02:00 ACTI
02:00-02:10 Birthday celebration
02:10-05:00 Geck-o, Two And A Half Kings & Friends
Hoe dat laatste blok precies ingevuld gaat worden qua tijden staat nog niet helemaal vastwe willen het niet te strak plannen
HEB JE NOU SERIEUS FOCUS - HOCUS POCUS ERIN GEZET?wrote:DAT ZOU VERDOMME EENS TIJD WORDEN en ja hoor daar is dan de afmovie van de vorige editie![]()
View on YouTube
Jazekerwrote:HEB JE NOU SERIEUS FOCUS - HOCUS POCUS ERIN GEZET?wrote:DAT ZOU VERDOMME EENS TIJD WORDEN en ja hoor daar is dan de afmovie van de vorige editie![]()
View on YouTube
Held
Bijna 3 uur, goudwrote:Oh, goeie. Normaal gesproken zou ik die vandaag gepost hebbenwrote:En wanneer komt de timetable dan online?![]()
Bij deze dan:
22:00-23:30 Geck-o presents How To Be Invisible
23:30-00:30 Bold Action album showcase
00:30-02:00 ACTI
02:00-02:10 Birthday celebration
02:10-05:00 Geck-o, Two And A Half Kings & Friends
Hoe dat laatste blok precies ingevuld gaat worden qua tijden staat nog niet helemaal vastwe willen het niet te strak plannen
Denk dat je op een feest als dit wel gauw vrienden maaktwrote:Wellicht nog aanwezig maar ik heb weinig zin om alleen te gaan
wrote:Hocus Pocus - Focus is zo'n vette plaat.
Kans is groot dat ik er toch bij ben! Zin in
ben de vorige keer ook alleen gegaan. ik had dan nog geluk dat ik een oud collega tegenkwam. Die was daarna snel weer kwijt, maar kon goed met haar vriendengroep. En ja, zoals bitface al aangeeft, je maakt snel vrienden haha. Deze keer er helaas niet bij, had anders graag een pilsje gedaanwrote:Wellicht nog aanwezig maar ik heb weinig zin om alleen te gaan
Klinkt al heel gaaf! Vooral die visuals in de clip zien er echt vet uit!